BX-chipset, hvordan er det nu med 256 MB r~
Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-08-01 22:01

Hej,

Mit Aopen AX6BC motherboard (bx chipset) skriger efter mere ram. Jvf.
manualen er max størrelsen 256 MB per ram-modul, hvis denne er af typen
"registered" _og_ "non-buffered".
Har det nogen betydning om klodsen er single-/doublesided?

I øjeblikket sidder der en stang 128 MB ApAcer pc133 i, og planen er at
supplere med 2x256 MB pc133 af foreløbig ukendt fabrikat. Har nogen
erfaring med PQI, Veritech eller andet sammen med bx-chipsettet?

--
-=[ Michael Kristensen ]=[ mke@nospam.dk ]=-

Fra : Bruun

Dato : 28-08-01 11:40

Hejsa,
"Michael Kristensen" <mke@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> supplere med 2x256 MB pc133 af foreløbig ukendt fabrikat. Har nogen
> erfaring med PQI, Veritech eller andet sammen med bx-chipsettet?

Jeg har ikke erfaring med disse 'B'-moduler, men dit BX-chipset vil sagtens
understøtte 256 MB moduler.

tjek dit board via www.crucial.com

Mvh Kim Bruun

Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-08-01 12:19

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har ikke erfaring med disse 'B'-moduler, men dit BX-chipset vil
sagtens
> understøtte 256 MB moduler.
>
> tjek dit board via www.crucial.com

Hov, jeg skulle selvf. have taget et kig i .bundkort først!
Tak for hjælpen.

--
-=[ Michael Kristensen ]=[ mke@nospam.dk ]=-