Er det strømforsyningen der er røget??
Fra : Rune Sindahl

Dato : 27-08-01 21:58

Hej NG

Jeg har netop "leget" lidt med en pentium 200 mhz. Jeg vidste at det var en
sådan cpu, og derfor satte jeg også hastigheden på denne. Men dette ville
bundkortet ikke acceptere, og skrev at cmos battery failed og defaults
loaded, hvorefter det blev til en 75 mhz. Men på en eller anden måde, må jeg
ha' kommet til at sætte cpu-voltage lidt i vejret(jeg tror det var 3.52)
dette plejer dog ikke at være unormalt. Men siden jeg gjorde det har
computeren ikke ville tænde. Der kommer slet ingen strøm igennem når jeg
trykker på power-knappen, der lyder bare en brrrrwww(altså noget der drejer
i et ½ sekund, hvorefter den stadig går sort... Ingen reaktion).

Lyder det som strømforsyningen, bundkortet, eller er der nogen der har nogen
råd til hvad jeg kan gøre??

mvh en forbandet amatør

Rune Sindahl

Fra : Rune Christiansen

Dato : 28-08-01 15:05

Jeg prøvede det samme, med mit Epox 8k7a+ lige inden det brændte af....