lige præcis
jens rasmussen
--
-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/
"Allan H. Jensen" <ahj1@mail.tele.dk> wrote in message
news:uprnotkb6e6nsd6jngmp7h05oggj883cbt@4ax.com...
> On Tue, 28 Aug 2001 21:07:12 +0200, "Simon Pedersen"
> <Simon@NOSPAMemail.dk> wrote:
>
>
> >En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der
kan
> >opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget
forståelse
> >for.
>
> Jeg har skam fuld forståelse for at der kan opstå problemer mange
> steder i en internetforbindelse.
>
> >Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
> >afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> >fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
> >sker noget.
>
> Du har uden tvivl ret, TDC kan formodentlig ikke leve i længden med
> alt for mange utilfredse kunder.
>
> >Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg
synes
> >blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
> >fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har
en
> >ADSL-linie.
>
> Prisen på ADSL-linien er efter min mening stadig uinteressant, da den
> er fastsat af udbyderen efter, hvad man må formode, grundig økonomisk
> overvejlelse af hvad der kan betale sig.
>
> >Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.
> >
> Det skal jeg ikke kunne sige
>
> Grunden til mit første indlæg var udelukkende at man ofte ser folks
> klager (her i gruppen) blive afvist med et: du får hvad du betaler
> for.
>
> Man ser aldrig i reklamerne fra diverse ISP'er en tekst i stil med :
>
> Vi beklager der kan til tider opstå problemer med at få en adresse fra
> vores DHCP-server, af og til kan du ikke få kontakt med en
> news-server, måske virker din forbindelse først 1, 2 eller 3 uger
> efter vi lovede det osv....
>
> Min pointe er, Udbyderne sælger deres varer til alle, også ikke-
> netværks experter, så må man også forvente en del brok, fra disse
> ikke-eksperter, når varen ikke lever op til de forventninger man
> rejser hos kunden.
>
>
> --
> Allan H. Jensen