Gennemløber
Fra : Sune

Dato : 27-08-01 18:24

Jeg har hørt om flere som har succes med gennemløbere. Jeg fik købt en i
dag, men hvordan fungerer den ?

Den består af 3 løsdele : en trekrog, en blink-lignende tingest med hul
igennem og en plastikskive.

Jeg var forøvrigt på min første put-and-take tur i FIskeland Roskilde
omkring solnedgang. Ikke et hug, men jeg så heller ikke andre der fangede
noget.

knæk & bræk
Sune

Fra : -= GudeN =-

Dato : 28-08-01 14:50

> Jeg har hørt om flere som har succes med gennemløbere. Jeg fik købt en i
> dag, men hvordan fungerer den ?
? - linen igennem gennemløberen, igennem "perlen" og fastgøres i krogen.

så kastes den ud og bruges i praktik som et blink eller en spinner.

jeg fisker i søllerød fiskepark, der står næsten altid 1-3 der står med
gennemløber og meget mørke solbriller, de står og kroger ørreder på livet
løs, meget kedeligt fiskeri må man sige, især hvis fisken slipper efter
krogning i siden eller lign. Jeg ved ikke helt præcist hvorfor de bruger
gennemløber, men tror det er fordi den "vrikker" mere end alm blink/spinner
??

jeg har selv kun fanget aborre på gennemløber indtil videre (vestvolden).

knæk & bræk !

mvh.Simon

Fra : Sune

Dato : 30-08-01 08:32