helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-08-01 16:45

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 29-08-01 13:28

[...]

NÅ men jeg gør det for 25kr, dvs. at du vil gøre det gratis eller hva???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 14:16

LARZ NIELSEN skrev:

>NÅ men jeg gør det for 25kr, dvs. at du vil gøre det gratis eller hva???

Der er vist et par stykker der har sagt de ville gøre det gratis, dvs.
Thomas burde faktisk give folk 25,- kr. for hver telefon har låste
op...

Men Thomas beholder sit motto, som ikke holder en disse...

Larz - du kopiere hele Thomas reklame, dvs. det er blot mere reklame
til Thomas. En anden gang, så fjern venligst sådan noget, du kunne
have quotet sådan:

>jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre

Så er det også nemmere at se hvad du præcist svarer på.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 29-08-01 22:24

smart ass

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 22:25

LARZ NIELSEN skrev:

>smart ass

Hvorfor?

I første omgang står jeg bag dig mod Thomas motto...

Jeg foreslår dig et par ting i et pænt og sobert sprog, og så skal vi
have de grimme ord frem?

Jeg må indrømme, at DET kan jeg ikke følge.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 22:29

Lasse Hedegaard skrev:

>Jeg foreslår dig et par ting i et pænt og sobert sprog, og så skal vi
>have de grimme ord frem?

Men jeg kunne måske have gættet mig til det...
Jvf. Message-ID: <YnW97.108$8f3.5221@news.get2net.dk>

venligst,
Lasse Hedegaard