Arrays i mySQL
Fra : Dennis Eskildsen

Dato : 27-08-01 12:30

Hej

Er der nogle der ved om det er muligt at bruge arrays i sine mySQL-tabeller.
Jeg ved det kan lade sig gøre i Interbase.

på forhånd tak
Dennis

Fra : Jesper Gødvad

Dato : 30-08-01 02:37

"Dennis Eskildsen" <eske@city.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der ved om det er muligt at bruge arrays i sine
mySQL-tabeller.
> Jeg ved det kan lade sig gøre i Interbase.

Aldrig lave arrays!

Lav en ny tabel og en reference mellem de to.

mvh. jesper

Fra : shimon

Dato : 30-08-01 09:14

Hvad hvis man ikke kender antallet af tabeller der skal bruges?

Fra : Jesper Gødvad

Dato : 30-08-01 19:24

"shimon" <shimon@oek.dk> wrote in message news:9mksdg$94e$1@sunsite.dk...
> Hvad hvis man ikke kender antallet af tabeller der skal bruges?

Det gør man også altid

Du er velkommen til at poste et eksempel, så kan vi tage udgangspunkt i det.

mvh. jesper

Fra : shimon

Dato : 30-08-01 20:15

Problemet er løst, men tak for dine svar

hilsen
Shimon

Fra : Danni Finne

Dato : 31-08-01 12:49

> Problemet er løst, men tak for dine svar

Og så poster du selvfølgelig lige hvordan du gjorde + problemstillingen, så
alle os der fulgte lidt med i tråden også bliver det klogere :)

På forhånd tak.

--
Danni

Fra : shimon

Dato : 05-09-01 12:01

Problem: skulle gemme reference id fra posts på en NNTP server.
Brugte mediumtext felt
$arr = explode(" ", mysql_result($result, 1, "reference"));
de gemmes med et mellemrum.
så jeg før et array med alle reference id'erne

Shimon