Flash hakker
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 27-08-01 11:46

Hej

Jeg har forsøgt mig lidt med at lave lidt flash med Coffee cup Firestarter.
Men når jeg tester sekvensen, hakker det umådelig meget, selvom jeg kører
det direkte fra HD drevet.

Er det min PC der er for langsom, eller findes der en "accelerator" som kan
speede afspilningen af flash op?
PC'en er en gammel P133 m. 32Mb EDO RAM... Er den bare totalt forældet?

Kåre

Fra : cysol

Dato : 31-08-01 07:45

jeg er ked af at sige det , men din maskine er forældet (hvertfald når vi
snakker flash).
du skal op og have minimum (og jeg mener minimum) en 600MHz før det bliver
tåleligt ... selv en lille k6-2 500MHz kan have sine problemer hvis der er
mange objekter på en scene.

mvh
Morten