sove syge / evt livs træt ??
Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 27-08-01 01:08

jeg evd ikke lige om det er stedet at spørge ?
men PT har jeg alle symptomer på influenza borste fra de klasiske
feber og forkølse - men jeg går sgu rundt som jeg ikke kan vågne ?
det tager mig timer om at gå i kiosken der ligger 20 meter væk
sover 10-12 timer i døgnet og når jeg er vågen er jeg ufateligt træt
og uforkuseret ?

MIn fader menste i sin egenskab af læge jeg skulle få taget nogen blod
prøver -

men som jeg nu tænker sagen i genem det er ikke ubehageligt - det
underlige er at det kommer oven på en månedes depresion der er gåed
over da årsagen er forsvundet - hvor jeg længe tænkte på at tage mig
af dage skrev parpire til notariatet osv - det var planlagt - hvis
lejlighed bød sig ....

og nu slår dte mig måske jeg ganske enkelt her i mit 35 leve år kan
være blevet ramt af livs træthed om legmet muligtvis er overbevist og
er ved ta selvdestrurere sig selv - har ganske ofte tænkte på hvor
belejligne det ville være at få kræft - så var der ikke så mange
forklaringer osv.

beklager det er lidt roden .... men jeg som det fremgård af dte
skreven træt som fanden
MvH
C.

Fra : Ulla

Dato : 29-08-01 20:22

Jeg kan anbefale at prøve en god kinesiolog, hvis du ikke vil følge din fars
råd, og også, hvis du vil, forresten. Ved du sikkert, at depresionen er gået
over?

Fra : Chokmah

Dato : 30-08-01 01:36

On Wed, 29 Aug 2001 21:22:27 +0200, "Ulla" <ullawein@mail.tele.dk>
wrote:

>Jeg kan anbefale at prøve en god kinesiolog,

Øhh jow hvad kan sådan en ?

> hvis du ikke vil følge din fars
>råd, og også

jamen det er gjort var oppe og afleve 6 reagens glas blod i morges

>, hvis du vil, forresten. Ved du sikkert, at depresionen er gået
>over?

ja dte vil jeg mene - det som har strejfet mig er muligheden for at
efter hjernen har været anspændt i en måned - at når den så endeligt
for fred - at den simpelthænd er *faldet i søvn * ???

MvH
Bo

Fra : nils gert høj waale

Dato : 04-09-01 17:38

Å ja - god gammeldags åreladning er udmærket, men de tager at for lidt, når
man giver blodprøve nå spøg til side. Man kan blive træt af at sove for
meget, det er en ond cirkel, som skal brydes. Tving dig til en god
døgnrytme, 23 til 06 i en periode, få evt. nogen til at sparke dig ud af
sengen (på en kærlig måde), det vigtigste er at stå op, så hvis du ikke kan
falde i søvn, de første par dage, så nøjes med mindre søvn.
(Når man observere folk på søvnlab., som erklærer at de har ligget søvnløse,
viser det sig at de har sovet om end uroligt så sovet, selv om de subjektivt
har oplevet det anderledes.) Indfør gode morgen ritualer : børst tænder om
morgenen og gør andet som frisker op og gør dig glad. Efter en tid med
tidligt op (det må gerne være før 06 eller lidt senere, men ikke meget
senere end 07) vil din mave komme i orden og du vil få naturlig afføring om
morgenen (forstoppelse er årsag til træthedsfølelse og tristhed), naturlig,
fordi tyktarms-energikredsen har max energi imellem kl 05 og 07 om morgenen.
kærlig hilsen Nils

Fra : Lyrik

Dato : 13-09-01 20:15

> [...]
> det tager mig timer om at gå i kiosken der ligger 20 meter væk
> sover 10-12 timer i døgnet og når jeg er vågen er jeg ufateligt træt
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Har du tænkt på narkolepsi?
En sygelig udmattelse og træthedsfornemmelse.
Min far havde det sådan i en periode i sin ungdom. Når han havde gået et par
meter kunne han sove en time.
Han kom på rekreation på Mikkelborg, på Strandvejen.
Han talte altid begejstret om den tid. Og han kom sig på grund af
rekreationen.
Hvis du er borderline, kan det være depression. Det lider min kone af. Hun
er borderline.
Så skal du have et par lykkepiller!))

Hilsen
Jens

Fra : nils gert høj waale

Dato : 15-09-01 13:05

Tving dig selv ind i fast døgnrytme med max 8 timers søvn, man kan blive
deprimeret af at sove for meget, og man bliver træt af depression, det er en
ond cirkel, som skal brydes. Nils