Er der nogle der kan hjælpe?
Fra : Rune

Dato : 26-08-01 23:13

Jeg har to Win98 maskiner i netværk, de køre begge MS Outlook. Kan jeg få de
to maskiner til at synkronisere deres kalendre via netværket? eller er det
et helt andet program der skal bruges? Og til sidst er det her den rigtige
NG?

Med venlig hilsen

Rune

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 27-08-01 14:31

> Kan jeg få de
>to maskiner til at synkronisere deres kalendre via netværket?

Jeg har prøvet det i Outlook 2000. Du skal markere kalenderen (eller
en anden mappe) via mappelisten. Derefter via Filer og del, hvorefter
Du bliver guidet gennem. Den beder om installationscdén under
proceduren.

Den deler ikke som sådan via netværket, men via en mailkonto.
D.v.s. Du skal sætte de to maskiner op med hver sin e-mailadresse,
hvorefter der deles via internettet (eller lokalnet, hvis Du har egen
mailserver). Der kan ikke sættes kryptering på synkroniseringen, så
hvis Du er terrorist, skal Du nok ikke gøre det.

Jeg har gjort det for en bekendt, men har ikke selv Outlook på min
egen maskine, så beskrivelsen er efter hukommelsen og den er ikke helt
til at stole på mere..

Henrik