Lexmark Z13
Fra : per

Dato : 26-08-01 15:29

Er lexmark Z13 god. den er på tilbus i OBS.

Hvad er ellers godt i den lave prisklassse, med høj opløsning.
det skal kunne tage oem patroner.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 26-08-01 15:39

"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er lexmark Z13 god. den er på tilbus i OBS.
>

> Hvad er ellers godt i den lave prisklassse, med høj opløsning.
> det skal kunne tage oem patroner.
>
> /Per Hansen
>
> icq 8212837

Kvickly har tilbud på en Epson 580 til USB; 499,-. Opløsning 1440x720.
Fordelen ved den fremfor Lexmarken, er at både sort og farvepatronen sidder
i samtidig, og at ihvertfald Peach laver uoriginale patroner til den.
Patronerne er ikke så store, men til gengæld billige; Peach sort: 69,95
farve: 99,95.

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : per

Dato : 26-08-01 16:05

On Sun, 26 Aug 2001 16:39:17 +0200, "Peter Brandt Jørgensen"
<peterbj@peterbj.dk> wrote:

>"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Kvickly har tilbud på en Epson 580 til USB; 499,-. Opløsning 1440x720.

Lexmarken er på 1200x 1200 også usb ( er det en fordel)

jeg har en epson stylus 640.. Sikken noget lort.
altid problemer når der skiftes patroner.
nu ryger den sku ud.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 26-08-01 19:03

Hvis Du hellere vil have en Lexmark (har selv en Z52), så tag fx. en Z32,
hvor begge patroner sidder i. Jeg mener (Mega)Fona har den i denne til ca.
700,-.
Hvis Du KUN skal bruge den til farveprint, så er 13'eren helt fin, men hvis
Du også printer dokumenter med sort/eller blandet, så er det bedst med begge
patroner i.
Jeg har min Z52 på USB'en, og ulempen er at allerførste print efter maskinen
er startet tager 1 minut, derefter lynhurtigt. Fordel? Tjaaa.... det er
meget nemt at slutte den til... og det er billigt at producere printeren.

Fra : per

Dato : 27-08-01 21:12

<peterbj@peterbj.dk> wrote:

> [...]
>i samtidig, og at ihvertfald Peach laver uoriginale patroner til den.
>Patronerne er ikke så store, men til gengæld billige; Peach sort: 69,95

Hvad mener du med at de sidder i samtidig?

der er da 2 patroner. i den.

Har du en url hvor de kan købes til den pris?

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-08-01 11:53

> Hvad mener du med at de sidder i samtidig?

I Lexmark Z13 kan der kun sidde een patron i; dvs. enten sort eller farve.
Ikke samtidigt. Og kun farvepatronen medfølger.

I Z32 er der 2 patroner med og de sidder i samtidigt.

> der er da 2 patroner. i den.
>

> Har du en url hvor de kan købes til den pris?

Som skrevet (jeg går ud fra at det er Lexmark Z32 vi taler om) mener jeg at
det er i Fona tilbuddet er, og deres hjemmeside er ubrugelig! Så det i en
reklame, der desværre er smidt ud.... Kan nogen hjælpe?

Fra : per

Dato : 28-08-01 13:27

>I Lexmark Z13 kan der kun sidde een patron i; dvs. enten sort eller farve.
>Ikke samtidigt. Og kun farvepatronen medfølger.

Øøe nå. hvad gør man så hvis der er grafik og sort tekst?

>Som skrevet (jeg går ud fra at det er Lexmark Z32 vi taler om) mener jeg at

Nej det er da ikke 32 vi taler om men Z13. og epson 580.

Men jeg har købt epson 580 fra kvickly. . og så ville jeg gerne vide
hvor man kan få de billige patroner henne. Jeg kan ikke finde dem på
nettet.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 29-08-01 07:35

> Øøe nå. hvad gør man så hvis der er grafik og sort tekst?

Så laver den sort ved at blande alle farver (=dyrt, og det bliver ikke
heeelt sort)

> [...]
>
> Men jeg har købt epson 580 fra kvickly. . og så ville jeg gerne vide
> hvor man kan få de billige patroner henne. Jeg kan ikke finde dem på

Tjaaa... som jeg skrev, fås de også i Kvickly... De var beskrevet i annoncen
(Peach), og i min lokale Kvickly havde de dem...

Ellers kig her: http://www.edbpriser.dk/ under tilbehør, blækpatroner,
kompatible blækpatroner

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : per

Dato : 29-08-01 09:53

On Wed, 29 Aug 2001 08:35:08 +0200, "Peter Brandt Jørgensen"
<peterbj@peterbj.dk> wrote:

>"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>farve.
>
>Så laver den sort ved at blande alle farver (=dyrt, og det bliver ikke
>heeelt sort)

Det lyder da helt sygt, det har jeg aldrig hørt om. Nå, godt jeg købte
epsonen, selvom den lyder som en majetærsker.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Karsten Olesen

Dato : 26-08-01 18:58

"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er lexmark Z13 god. den er på tilbus i OBS.
>

> Hvad er ellers godt i den lave prisklassse, med høj opløsning.
> det skal kunne tage oem patroner.

BILKA har en HP 930C på tilbud til 969,-
HP er billigere i blæk og mere holdbar, og lidt dyrere

MVH