Opslag - Nyt layout
Fra : Finn Nielsen

Dato : 26-08-01 11:12

Nordjydsk Havørredfiskeri, som findes på adressen www.seatroutfishing.dk, er
nu udkommet i et nyt og mere brugervenligt layout. Der arbejdes endvidere
med nye tiltag og nye emner. Vi vender tilbage med et opslag, når de er på
plads

Med venlig hilsen
Finn Nielsen
Hvalpsundvej 13
9220 Aalborg Øst
Tlf.: 98 15 87 76 eller 24 27 22 20

LP Fly Shop - afd. Nord (98 15 87 76 eller 24 27 22 20)

Nordjydsk Havørredfiskeri, www.seatroutfishing.dk

Nordjydsk Havørredfiskeri, email: fn@seatroutfishing.dk

Lokalredaktør Sportsfiskeren, email: fn@sportsfiskerforbundet.dk

Fra : Bare Figowitz

Dato : 27-08-01 14:26

"Finn Nielsen" <finn_nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nordjydsk Havørredfiskeri, som findes på adressen www.seatroutfishing.dk,
er
> nu udkommet i et nyt og mere brugervenligt layout.

Har kigget på siden men opdagede en masse fejl i koderne som bevirker at I
udelukker en del browsere. Endvidere var der fejl i flere koder, bl.a.
uafsluttede tags.

Jeg skrev til webmaster på seatroutfishing.dk med mine observationer i det
håb at I ville gøre noget ved det således at fleste mulige kunne se Jeres
sider.

Dette tog Jens Larsen som åbentbart er webmaster på siderne, meget ilde op
og sendte mig følgende mail:

"Kan du ikke finde et andet sted at brække dig!
Evt. kunne du bruge din tid bedre på at forbedre din egen stavning, eller
flytte "mussen" et andet sted hen.

Go' bedring"

Er dette den officelle holdning hos Seatroutfishing.dk når I får forslag til
Jeres hjemmeside??

--
- Bare hilsner fra Figowitz -
- som også skal have lavet Websiden færdig -

Fra : Jens Larsen

Dato : 04-09-01 17:51

Ja ja hvis du vil retfærdig gøre dig selv, kan du jo gøre det på
nedenstående måde, det er jo let nok når kun den halve sandhed kommer frem.
Jeg syntes du skulle vedlægge din mail, så kan "folk" også kan se, at du
blot fik svar på tiltale.

PS: Sjovt nok jeg havde slet ikke forventet at se dig pudse din glorie
herinde.

Jens Larsen

"Bare Figowitz" <nej-jeg-vil-ikke-spammes@somewhere.dk> skrev i en
meddelelse news:8Uri7.23440$Ay1.625421@news000.worldonline.dk...