Samme opsæ., den ene kan, den anden ikke
Fra : Erling Sørensen

Dato : 26-08-01 11:02

Hej Ng!

Bag den lidt krytiske overskrift ligger der det at min søn og jeg har en
computer hver og kun en stofaforbindelse
(kabelnet). jeg har derfor lavet samme opsætning på begge maskiner og vi
har så flyttet kablet fra kabelmodemet
(COM21) når den anden skulle på nettet . Min søn har været på nettet
regelmæssig siden 1 Juli i år(spiller) . Men for 1 uge
siden begyndte det at knibe med at logge på og til sidst kunne han ikke.
Jeg prøvede så at bruge
systemsgendannelse med stor held (troede jeg). Jeg kunne nemlig komme på
nettet nu uden problemer.
Næste dag da jeg skulle vise min søn at hans maskine kunne køre på nettet
var det galt igen. Jeg har checket
opsætning under netværk, logger (Nitelogger) og internetindstillinger. Jeg
har ikke problemer med at komme på nettet
med min maskine ?
Hvor skal jeg gøre ????

mvh

Erling Sørensen