Orange deling w2k
Fra : Kai Svitzer

Dato : 25-08-01 12:03

Hejsa
mit spørgsmål er hvordan deler jeg bedst min orange adsl forbindelse??
Mv. Kai
her er lidt mere om mit problem.
Nu har jeg i længere tid, prøvet at dele min Adsl fra orange på mit lokal
netværk, sådan at begge maskiner kan være på nettet samtidig. Begge maskiner
kører w2k. jeg har prøvet at dele over "switch" smide to netværkskort i den
ene maskine, men intet virker. jeg har også prøvet at bruge en Trendnet
TW100-S4W1CA Internet station, men den har jeg aldrig fået hul igennem så nu
bruger jeg den som switch.
Mit udstyr er som følger:
3x Trendnet TE100-PCIWA netkort
1x Trendnet TW100-S4W1CA Internet station (4 port switch)
1x Alkatel speed touch home adsl modem (opkobler med VPN opkalds
forbindelse)
jeg vil helst bruge en router (da der skal en 3 maskine på senere), men jeg
ved ikke om det kan lade sig gøre med orange adsl.
Ellers så har jeg en gammel K6-3 400MHz som jeg kan bruge som Linux server
(har bare ikke en skid forstand på Linux) så det vil jeg helst undgå.