amitech
Fra : Mogens Gustavsen

Dato : 24-08-01 12:39

er amitech pc systemer anbefalelsesværdigt , over vejer at anskaffe modellen
538. Hos tdc kan den købes for 3995 kr excl. skærm men med win me.er lidt
betænkelig med installations cd en der følger med da den indeholder både
styresystemerne og driverne.

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-08-01 22:56

"Mogens Gustavsen" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betænkelig med installations cd en der følger med da den indeholder både

Hej,

Jeg har en Amitech og er udemærket tilfreds med den. Skulle du få brug for
support så er Amitech jo dansk og det betyder i hvert fald en del for mig.

Ang. installations CD´en så syntes jeg det er dejligt for skal du
geninstallerer det hele på et tidspunkt så bruger du den medfølgende
førstehjælps CD og så bliver alt installeret så du ikke behøver at
spekulerer på driverne. Alternativet er en Win ME hvor du selv bagefter skal
sidde og installere drivere m.v. og det er _mange_.

Men bryder du dig ikke om installations CD´en så istallerer du blot noget
andet og kan på Amitechs hjemmeside selv hente alle driverne du skal bruge
eller finde link til hardware produkcenternes hjemmeside.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen