Hvor er Outlook Express.....?
Fra : Thomas Brogaard

Dato : 24-08-01 17:48

Hej,

Jeg står og skal til at geninstallere Outlook Express da der er gået ged i
den....... men....... hvor gør man det....? I Win2K's "tilføj/fjern
programmer" er der ikke Outlook Express" nævnt nogen steder....? Den ligger
hverken under Office 2000 eller Windows 2000....?

ANYONE....?

Martin

Fra : JP

Dato : 24-08-01 18:24

Har du prøvet at opgradere din outlook express via windows update? Ellers
står det her hvordan du kan fjerne/ínstallere outlook express manuelt:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q263/8/37.ASP?LN=EN-US&SD=g
n&FR=0&qry=Remove&rnk=35&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=OEX

\JP

Fra : pre

Dato : 25-08-01 10:00

Svjh. er det hele IE der skal igennem. Men det var måske smart at hente
vers. 6.0 på Updatesiden. Det er godt nok en Beta, men den er stabil og den
enedelige vers. er lige på trapperne. Og det er kun små 1200kb det drejer
sig om - post, news og indstillinger bibeholdes stort set som de er.

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 26-08-01 15:13

"> enedelige vers. er lige på trapperne. Og det er kun små 1200kb det drejer
> sig om - post, news og indstillinger bibeholdes stort set som de er.
Hej Thomas!
Gælder det også for adessekartoteket og mails man har modtaget

Fra : pre

Dato : 26-08-01 18:28

De forbliver uændrede. Men hvis du ikke har aktuelle problemer, så vent
hellere den korte tid på den endelige version.

pre