Glemt password til bios
Fra : kannibalen

Dato : 24-08-01 15:44

Jeg har desværre glemt mit password til bios( setup).har prøvet at sææte
en passwordkiller ind, men det mislykkedes.
MS 2000 Professionel styresystem
Er der nogen som har ideer om hvad jeg evt. kunne forsøge mig med.
MVH Kanniballen

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 24-08-01 17:39

kannibalen wrote:

> [...]
> MS 2000 Professionel styresystem
> Er der nogen som har ideer om hvad jeg evt. kunne forsøge mig med.

Hvilket motherboard drejer det sig om ?

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/IT d-- s:- a-- c++++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o K- w--- O M+ V?

Fra : kannibalen

Dato : 26-08-01 10:10

Fra : __Felix__

Dato : 23-06-02 20:19

det var en af de næmme du skal bare tage strømstikket af computeren,
lukke den op og pille det lille batteri af der sidder på bundkordet
vendte et par sekundter og så sætter du bare batteriet i igen og så
starter du den bare igen (-: det du så har gjordt er at du har
restarted bundkordt og koden er vækingenen i "CS" til det samme som i
windowsws.worldonline.dk' and Active = 1igt ,

http://www.kandu.dk/

.

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 24-08-01 17:57

kannibalen wrote:

> Jeg har desværre glemt mit password til bios( setup).har prøvet at sææte
> en passwordkiller ind, men det mislykkedes.

Kig i manualen til dit motherboard. Der står måske noget om, hvordan
du resetter BIOS (noget med en dip-switch). Ellers kan du i _yderste_
nødstilfælde pille batteriet ud.

> MS 2000 Professionel styresystem

Det er så det næste problem: Der er åbenbart gået orm i din maskine.
Du kan læse en glimrende vejledning i, hvordan du får den fjernet
igen på http://www.sslug.dk/linuxbog/friheden/bog/index.html .

-Claus

Fra : kannibalen

Dato : 26-08-01 10:06

"Claus Rasmussen" skrev d. 24-08-01 17:57 dette indlæg :

> [...]
>
> -Claus
> Jeg har et ASUS P5A-B Pentium Super7 Motherboard.
Jeg har prøvet med batteriet, men det virkede ikke.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kent Friis

Dato : 26-08-01 11:53

Den Sun, 26 Aug 2001 09:06:25 GMT skrev kannibalen:

>sææte

>Jeg har prøvet med batteriet, men det virkede ikke.

Hvor lang tid havde du batteriet ude? Den løsning skal virke.

Mvh
Kent
--
Those who write "Optimized for Netscape" og "Best viewed with MSIE"
never figured out the difference between the WWW and a