Banner
Fra : Charlotte

Dato : 23-08-01 20:45

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at lave et reklame banner for min hjemmeside.

Men hvor kan jeg læse om mulighederne ??

F.eks.:
1. Hvordan kan jeg se hvor mange "klik" jeg har fået fra en "fremmed"
hjemmeside med mit banner på ?
2. Kan jeg "fjern udskifte" indholdet af bannerets grafik når det er
placeret på en "fremmed" hjemmeside ?
3. Hvad er det normalt at betale for hvert formidlet klik til min side

osv...

Charlotte

www.sightsofnature.dk

Fra : Charlotte