Pci usb kort ,hvor,og hvilket ?
Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 23-08-01 20:20

Jeg står og skal buge et pci USB kort ,men jeg ved ikke hviket jeg skal købe
eller hvor jeg kan få det ....skal det være ver. 1.1 eller 2.0 ?
Vil pci usb porte virke fuldt ud lige så godt som usb porte på bundkortet
?

Grunden til at jeg skal bruge det er at jeg har været lidt dum og købt et
Asus a7v266 bundkort ,
hvor onboard usb holder op med at virke hvis man hæver front side bussen til
mere end 140 Mhz.....
Havde jeg vidst at det var tilfældet med alle bundkort med KT266
chipset,havde jeg helt sikkert ikke købt det.

Jeg kan de et par stykker på edbpriser.dk ,men der er ikke mange
informationer on kortene .
Så er der nogle der kan hjælpe vil jeg værdsætte det ....

På forhånd mange tak........

Mvh .
K.

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 23-08-01 22:37

Pretty pretty please ...?

Fra : Esben

Dato : 24-08-01 01:29

"Kenneth Frederiksen" <ksf@co-NOSPAM-ol.dk> wrote in message
> Jeg står og skal buge et pci USB kort ,men jeg ved ikke hviket jeg skal
købe
> eller hvor jeg kan få det ....skal det være ver. 1.1 eller 2.0 ?

2.0 er vist stadig mere eller mindre på udviklingsstadiet når det gælder
apparater der kan bruges til. Med en pris på (mener jeg at have læst) 1000
kr. for et indstikskort, kan man nok sagtens nøjes med et 1.1 et stykke tid
endnu. Det burde vel ikke koste mere end 150 kr?

> Vil pci usb porte virke fuldt ud lige så godt som usb porte på
bundkortet?

Det er mit indtryk at de virker lige hurtigt, men jeg har ikke dokumentation
for det.

> [...]
> Havde jeg vidst at det var tilfældet med alle bundkort med KT266
> chipset,havde jeg helt sikkert ikke købt det.

Er du sikker på at et usb-indstikskort så vil virke?

--
Esben

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-08-01 09:07

On Fri, 24 Aug 2001 02:28:49 +0200, "Esben" <esben@huleboer.dk> wrote:

> [...]
>kr. for et indstikskort, kan man nok sagtens nøjes med et 1.1 et stykke tid

Aten laver et USB ver. 2.0 kort ( 1.5, 12, 480 Mbit ) til kr. 575,-

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 24-08-01 09:38

Tak for indlæggene ..
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et godt 1.1 kort ,eller evt. 2.0 ?

Hilsen
Kenneth

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-08-01 12:14

On Fri, 24 Aug 2001 10:37:41 +0200, "Kenneth Frederiksen" <ksf@co-NOSPAM-ol.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et godt 1.1 kort ,eller evt. 2.0 ?

Kig evt. på www.edbpriser.dk under hardware - I/O kort.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 24-08-01 13:06

> Kig evt. på www.edbpriser.dk under hardware - I/O kort.
>
> Mvh,
>
> Kim Jensen
> Hammargren Data
> www.hd.dk

Jeg kan se et par stykker på edbpriser.dk ,men der er ikke mange

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 24-08-01 16:10

"Kenneth Frederiksen" <ksf@co-NOSPAM-ol.dk> skrev i en meddelelse news:9m5fsu$2la1$1@news.cybercity.dk...

> Jeg kan se et par stykker på edbpriser.dk ,men der er ikke mange
> informationer on kortene .
> Så er der nogle der kan hjælpe vil jeg værdsætte det ....
Hej
Prøv at se på denne side masser af USB tilbehør
sikkert noget tekst du kan lære lidt af
http://www.usbstuff.com/
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen
paul@sorensen.as
www.paul.sorensen.as

Fra : Lars

Dato : 24-08-01 17:13

On Fri, 24 Aug 2001 14:06:05 +0200, "Kenneth Frederiksen"
<ksf@co-NOSPAM-ol.dk> wrote:

>Jeg kan se et par stykker på edbpriser.dk ,men der er ikke mange
>informationer on kortene .
>Så er der nogle der kan hjælpe vil jeg værdsætte det ....

Så køb det hos Kim, der er et link til hans butik i hans
signatur.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 24-08-01 17:44

> Så køb det hos Kim, der er et link til hans butik i hans
> signatur.

Nå ja ,det havde jeg ikke lige fanget ...tak.

Kim ,har du det på lager ?

Mvh.
kenneth

Fra : Kim Jensen