Lydløs strømforsyning
Fra : Thomas Jari

Dato : 23-08-01 18:31

Hej

Jeg skal bruge en ny strømforsyning. Der eneste krav er at en skal være på
min. 300 watt og så skal den værre totalt (hvis det lader sig gøre) lydløs.

Jeg har kigget på en Silent Systems Q-Tech Advanced 300W
http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=80&page=1

Hvad siger i til den????

Hvad med Enermax EG365P-VE 350W ATX
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=120&page=1

De koster begge ca. 650,-

Er der nogle som har erfaringer med disse?????

Mvh
Thomas Jari

Fra : peet_dk

Dato : 23-08-01 19:20

> Jeg har kigget på en Silent Systems Q-Tech Advanced 300W
> http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=80&page=1
>
> Hvad siger i til den????

K.Ø.B. Den ikke! den larmer med 30 dB som ikke har noget med "low noise" at
gør!

> Hvad med Enermax EG365P-VE 350W ATX
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=120&page=1
>
> De koster begge ca. 650,-
>
> Er der nogle som har erfaringer med disse?????

Hvis jeg skulle vælge en af dem skulle det klart være Enermax'en.

Men jeg ville nok selv vælge den her:
http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=53 eller den her:
http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=55 også sætte en "low noise"
blæser på en 12 dB over PSU'en der blæser ud.

Fra : Thomas Jari

Dato : 23-08-01 19:32

> K.Ø.B. Den ikke! den larmer med 30 dB som ikke har noget med "low noise"
at
> gør!

Jeg kan bare ikke forstå at den står hos Studiedata og ExtremeHardWare som
meget lydløse.

Er der nogle som kører med denne strømforsyning????

JARI

Fra : a38@sol.dk

Dato : 23-08-01 21:31

Jeg har en billig OEM 300W PSU hvor jeg har lavet 7 volt-tricket på
bælseren. Har nu kørt i ½ år uden problemer. Larmer næsten ikke.

a38

Fra : Martin Rydberg Niels~

Dato : 24-08-01 23:11

Hejsa NG
Hvad er det lige 7 volt-tricket er ?
Findes der et overskueligt link ang. det anywhere ?

På forhånd Tak

/Martin

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-08-01 10:42

"Martin Rydberg Nielsen" <navaho@screw.dk> wrote in message
> Hejsa NG
> Hvad er det lige 7 volt-tricket er ?
> Findes der et overskueligt link ang. det anywhere ?

http://www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm#7V
Har selv gjort det på min CPU-blæser, og det er bestemt noget der (ikke) kan
høres.
Keller