Det vildeste kabinet
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-01 16:24

hej der

jeg står og skal samle en computer en en af mine venner. den skal
udstyres med Gigabyte GA-7DXR motherboard og en 1400MHz Athlon.
hvilket kabinet bør jeg vælge? det skal koste omkring 800kr, have en
god strømforsyning, have plads til en masse blæsere og det skal helst
være støjsvagt.

mvh
Johnny Lorentzen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-08-01 16:59

<Johnny> wrote in message news:tq7aotkorcgujkn83a5lnoi21b0kir935d@4ax.com...
> [...]
> hvilket kabinet bør jeg vælge? det skal koste omkring 800kr, have en
> god strømforsyning, have plads til en masse blæsere og det skal helst

Og hvordan skal du kunne få det Vildeste Kabinet for 0,8 Kilo?

Jeg har "det vildeste" kabinet... et Addtronics 6896A

Plads til 6 kaninet blæsere... Har selv 2 i fronten og een bag.

Dertil har jeg en 431 Watt´s strømforsynging... som dermed har overskud til
det vildeste strømforbrug.

Men det koster atlså ögså 2000 kroner for kabinettet samlet...

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-01 17:56

nå ok. men så det vildeste kabinet som man kan få for 800kr

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 26-08-01 18:20

<Johnny> skrev i en meddelelse
> nå ok. men så det vildeste kabinet som man kan få for 800kr

Jeg er ganske godt tilfreds med dette kabinet:

http://www.chieftec.com/products/dragon/dx01wd.htm

Det fås også i sort fx. her:

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD

Det har en 340W strømforsyning, som er ganske støjsvag, og plads til 4
ekstra blæsere. Det koster desværre 995,- hos Midt-data, hvilket jo også er
lidt mere end dine 800,-.

/Anders.