Decompiler!
Fra : John Pedersen

Dato : 23-08-01 16:10

Hej NG!

Jeg søger en VB decompiler til VB6, og jeg har ikke rigtigt haft held med
mig, i min søgen! Så derfor spørger jeg herinde, om der er nogen der ligger
inde med en decompiler!?

På forhånd tak...
/MP

Fra : Allan R.

Dato : 23-08-01 21:33

der er ikke nogen til VB6

Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-08-01 00:37

"Allan R." <ganjadk@icqmail.com> wrote in message
> der er ikke nogen til VB6

Ganske rigtigt!
Der er ikke noget til VB6

Man kan godt få fat på en VB Decompiler, men kun til VB3!
Jeg tror ikke engang at man kan få en til VB4....

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : El Diablo

Dato : 24-08-01 02:47

Hej John.

> Jeg søger en VB decompiler til VB6, og jeg har ikke rigtigt haft held med

Jeg har søgt som en sindsyg .. intet held heller ! .. Det tætteste jeg kom
var:

http://www.programmerstools.com/

Der finder du decompilere til ALT muligt .. bare ikke så meget til VB ! :)

... Venligst .. El

Fra : Benny Boeskov

Dato : 24-08-01 16:48

Prøv dette link. Det skulle kunne et eller andet. Det skulle være en
programkode til en decompiler eller sådan noget. Jeg har ikke selv prøvet
den.

http://www.planet-source-code.com/vb/default.asp?lngCId=13892&lngWId=1

Hilsen Benny