Se evt. min tråd news:0_qg7.7351$3q.254585@news010.worldonline.dk
TDC har stadig ikke fattet noget som helst af hvad fri konkurrence er for
noget. Derfor forsøger de at binde deres kunder på alle mulige og umulige
måder.
Tele Danmark Bredbånd kræver at du har abonnementet hos dem, og det er IKKE
muligt at anvende fast forvalg efterfølgende. Derfor er du nødt til også at
lade dit telefoni gå via dem. Men hvad betyder det, deres priser er jo så
dejligt gennemskuelig...
(Hvorfor give en fast billig pris når man i
stedet kan forvirre kunderne med FavoritAftale og jeg ved ikke hvad).
Du har mulighed for at vælge NetExpress fra Tele Danmark Internet i stedet
for. Vælger du denne løsning så er det ikke et krav, at du skal ringe via
TDC. Du skal dog stadig have dit telefonabonnement hos dem.
Alternativt: vælg dog et andet selskab. CyberCity har f.eks. forstået hvad
kundeservice er. WOL er også er bud (de er dog ikke så gode til det med
service - de er bedre til teknik...
Mvh
Jens
"Thomas Nielsen" <thomas@websup.dk> wrote in message
news:QA5h7.90$Nz1.2354@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg har lige bestilt TDC bredbånd og jeg har indtil nu brugt Telepassport
> som fastoperatør valg altså så telefonen selv ringede 1024 foran hvert
> opkald. Det er jeg blevet påtvunget af TDC at opsige for at jeg kan få TDC
> Bredbånd.
>
> Har de ret til at gøre det? Er det ikke i strid med konkurrence loven?
>
> Nu har jeg dog opsagt det hos Telepassport men jeg kan vel i teorien bare
> oprette det igen når jeg har fået TDC Bredbånd ikke?
>
> /Thomas
>
>