VB IDE
Fra : Thomas R

Dato : 23-08-01 10:24

Hejsa alle

Scenario:
Jeg er ved at lave en kode generator til noget database halløjsa, og skal
dermed have lavet en hel del klasser og funktioner i et NYT VB Project i et
NYT VB IDE... Hvordan får jeg startet VB op og derefter kunne tilføj
klasser, funktioner og lign fra min kode. Bemærk, at det skal så gøres inde
fra mit program, og vi snakker IKKE design time, men runtime.

Hvilken reference skal jeg sætte for at kunne bruge det? Jeg har prøvet
faktisk alle referencer til VB, men ingen er lykkedes endnu.

--
Thomas R - DK

Fra : @sbjørn

Dato : 23-08-01 13:13

Med API vil jeg tro

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-01 13:59

"@sbjørn" <asbjorn@caduceus.dk> wrote in message

> [...]

> Hvilken reference skal jeg sætte for at kunne bruge det? Jeg har prøvet
> faktisk alle referencer til VB, men ingen er lykkedes endnu.

Hvorfor ikke bygge en AddIn?
Prøv at kikke efter AddIn's i din online hjælp

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Thomas R

Dato : 30-08-01 08:31

Hej.

Jeg kan jo ikke btuge en add-in... OK. eksempel... Rational Rose bruger en
kodegenererings ting med VB.. Rational Rose (et SEPERAT program), start
Visual Basic op (et andet progam). Derefter tilføjer den klasser, moduler og
project mv. IND I VB... Men hvordan kan man det???

Jeg kan IKKE bruge add-in - De er jo nemme nok at lave..

jeg vil have min egen instans af VB af arbejder med.. Hvorfor?? Fordi det
vil jeg bare...

Thomas - DK

--
Thomas R - DK

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-08-01 17:34

"Thomas R" <rud_100@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kan IKKE bruge add-in - De er jo nemme nok at lave..

Jeg tænkte noget i retning af Class Builder Utillity der følger i VB
Elller Data Object Wizard...
Eller Visual Data Manager der er jo er lavet i VB

Eller hvad med Visual Modeler der faktisk er en mini-min udgave af Rose

Add Ins....

> jeg vil have min egen instans af VB af arbejder med.. Hvorfor?? Fordi det
> vil jeg bare...

Ok - your choice

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Thomas R

Dato : 30-08-01 08:32

Nej, ikke med API.. VB er ikke en del af WIN's styresýstem

/THomas