load movie problemer
Fra : Thomas

Dato : 23-08-01 08:37

Jeg har problemer med mine scripts når jeg loader en ekstern swf.
fil ind i min "hoved film".

Problemet er at jeg har lavet en ganske almindelig side, hvor der
er et rullepanel, som selvfølgelig indeholder noget
actionscripting - denne sider virker 100 % når jeg kører den i
browseren - ingen problem.

Hvis jeg så laver en ny film og loader den eksterne side virker
rullepanelet ikke mere ??????

Jeg kan sagtens loade den eksterne swf. fil men scriptet i den
virker ikke - er der andre der har haft de problemer eller er der
nogle der har en løsning.

På forhånd mange tak.

Hilsen

Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Peo

Dato : 29-08-01 19:29

Det lyder som om det kræver et par eksempler... link.. kode??
/peo
www.bandage.dk