Skift program Icon
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-01 07:41

Hejsa - Jeg er lidt træt af de ikoner VB laver default
Kan man skifte dette ikon før programmet er kompileret eller skal det laves
i noget setup program
Eller hvordan gør man hvis det er noget andet

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : SC

Dato : 23-08-01 07:51

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
laves
> i noget setup program
> Eller hvordan gør man hvis det er noget andet

Under Properties for formen finder du icon, skift her fra default.

--
< SC (-:>

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-01 09:32

"SC" <stig2@nypost.dk> wrote in message

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
> laves
> >
> Under Properties for formen finder du icon, skift her fra default.

Mjahh, hvad så hvis man arbejder "formless"
Jeg er ved at fedte med nogle utillities der kører "unattended" - dvs uden
brugerfjæs

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Niels Krogh

Dato : 23-08-01 10:00

Hej Peter,

Så tilføjer du en resource fil men en/flere ikoner - den første ikon på
listen bliver dermed programmet icon.

mvh
Niels

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-08-01 15:18

"Niels Krogh" <nikro@bigfoot.com> wrote in message
> Hej Peter,
>
> Så tilføjer du en resource fil men en/flere ikoner - den første ikon på
> listen bliver dermed programmet icon.

En herlig tanke - men jeg kan ikke lige få det til at virke

Tilsyneladende skal man lave en form
Tilføje et ikon til formen
Bruge denne ikon i Project Properties -> Make -> Icon

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 29-08-01 16:07

Peter Lykkegaard skrev:
> En herlig tanke - men jeg kan ikke lige få det til at virke

Jeg kan faktisk heller ikke få det til at virke...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-08-01 17:28

"Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> wrote in message

> Jeg kan faktisk heller ikke få det til at virke...

Du kunne vel med formen?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 30-08-01 18:26

Peter Lykkegaard skrev:

> Du kunne vel med formen?

Øh... jeg er ikke helt sikker på hvad mener... men jeg tror måske at svaret
er nej.
For det eneste der overhovedet er lykkedes mig med en resource-fil er at
loade data fra den runtime - og derved f.eks. sætte formens ikon med et ikon
derfra. Men det er også det eneste...

Men foresten... hvis du spørger om jeg kan skifte program-ikonet ved at
ændre Project Properties og vælge hvilken Form den skal tage ikonet fra...
så er svaret: Jo!

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-08-01 07:31

> Men foresten... hvis du spørger om jeg kan skifte program-ikonet ved at
> ændre Project Properties og vælge hvilken Form den skal tage ikonet fra...
> så er svaret: Jo!

Ok - var det jeg mente

Min måde at spørge kan være lidt kryptisk nogen gange - dog ikke for mig
selv

mvh/Peter Lykkegaard