Spy´es
Fra : **Zilly ink**

Dato : 23-08-01 06:51

Ved at downloade KaZaA, erhvervede jeg samtidig
44 små spywares.
Fanget af Ad-aware (freeware) fra lavasoft.

Er der andre programmer der er lige så effektive ??

Må KaZaA lide en hurtig død.....

--
Venligst / regards

Flemming Baumann
www.zillyink.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 23-08-01 07:20

"**Zilly ink**" <flem@zillyink.dk> skrev i en meddelelse news:3b84999c$0$215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ved at downloade KaZaA, erhvervede jeg samtidig
> 44 små spywares.
> Fanget af Ad-aware (freeware) fra lavasoft.

Det var vel ikke ved download af exe filen, men nok nærmere ved installationen af KaZAa at du fik SpyWare på din pc.

Under installationen bliver du spurgt om du vil installere bla. WebHanger, men det har du åbenbart
overset.....ligesom alle andre der bare uhæmmet klikker "OK" "YES" til alle dialogbokse.

Hilsen Gevaldi

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 23-08-01 07:30

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Under installationen bliver du spurgt om du vil installere bla.
> WebHanger, men det har du åbenbart overset.....ligesom alle andre der
> bare uhæmmet klikker "OK" "YES" til dialogbokse.

Stod der hvad WebHanger var ?
Eller var jeg for hurtig med "ok" boksen ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Jakob Overgaard

Dato : 23-08-01 09:02

Noget Spyware installerer sig selv på trods af, man siger "nej" eller
"annuller". Andre programmer installerer sig som en "opgradering" til IE
eller Windows, hvorfor man aldrig ser dem blive installeret.

I tråden "Spyware" fra i aftes, kan du følge nogle links, som forklarer
noget af det.

Da jeg selv rensede ud, ville KaZaA ikke længere virke. Fre mit perspektiv
lader det til, at KaZaA kun virker med Spyware. Programmet er et fedt
søgeprogram, men måske fordi der også er noget lusket ved det

Mvh
Jakob

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-08-01 09:13

On Thu, 23 Aug 2001 10:02:29 +0200, "Jakob Overgaard"
<jko@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Da jeg selv rensede ud, ville KaZaA ikke længere virke. Fre mit perspektiv
>lader det til, at KaZaA kun virker med Spyware. Programmet er et fedt
>søgeprogram, men måske fordi der også er noget lusket ved det :-

Cydoor kan ikke fjernes. Det er den der betaler for programet. Se
testet det.

Kurt Brixen

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 23-08-01 09:05

On Thu, 23 Aug 2001 07:50:37 +0200, "**Zilly ink**" <flem@zillyink.dk>
wrote:

>Ved at downloade KaZaA, erhvervede jeg samtidig
>44 små spywares.
>Fanget af Ad-aware (freeware) fra lavasoft.
>
>Er der andre programmer der er lige så effektive ??
>
>Må KaZaA lide en hurtig død.....

I selve Kazaa er er der vist 'kun' 3, som dog ikke kan fjernes, uden
skidtet holder op med at virke.
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)

Fra : Erik Dan

Dato : 24-08-01 01:32

"**Zilly ink**" <flem@zillyink.dk> wrote in message
> Ved at downloade KaZaA, erhvervede jeg samtidig
> 44 små spywares.
> Fanget af Ad-aware (freeware) fra lavasoft.
>
> Er der andre programmer der er lige så effektive ??

Morpheus fungerer på samme måde som KaZaA ,men uden spyware.
Morpheus kan hentes her http://www.musiccity.com/
/ Erik