God warpCD for dårlig WarpCD - Hvem vil ?
Fra : Niels Bjerre

Dato : 23-08-01 06:02

Til alle

indehavere af en licenseret WARP som ikke kommer til at bruge den igen

Har lige skaffet anskaffet et ekstra gammelt lig (læs: 486'er) med kun
lige det nødvendige for at lege lidt med OS/2 = warp3 igen, men min
originale (licenserede) cd'er gået død og kan ikke læses i nogen
CD-drev (har prøvet adskillige og må konstatere at CD'en ikke længere
kan bruges, ikke engang nok til at kunne lave en backup kopi)

Og idag er det vel ikke længere muligt at få en bytter ?!

Er der nogen som ikke komme til at arbejde mere med OS/2 som
vil bytte en god for en dårlig CD ???

Ved godt det er en dårlig 'handel' men det er vel et forsøg værd

mvh Niels Bjerre
SWB Online
www.swb.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-08-01 19:50

In <3b858cc6.130162745@nyheder.get2net.dk>, on 08/23/2001
at 05:01 AM, swb@get2net.dk (Niels Bjerre) said:

> [...]

>ikke engang nok til at kunne lave en backup kopi)

>Og idag er det vel ikke længere muligt at få en bytter ?!

Prøv dog at forhøre dig hos IBM. Ellers kan du da (hos mig) købe en Warp4
upgrade på baggrund af din 3'er licens - hvis ellers der kan skaffes en
warp4 upgrade.

Hilsen/Regards
Knud

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 25-08-01 00:16

On Thu, 23 Aug 2001 05:01:49, swb@get2net.dk (Niels Bjerre) wrote:

> [...]
> CD-drev (har prøvet adskillige og må konstatere at CD'en ikke længere
> kan bruges, ikke engang nok til at kunne lave en backup kopi)

Hvorfor ikke bare skaffe en kopi? Mange har da både Warp 3 CD'er og en
brænder (inkl. mig).

--
Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen