VBA Programmering
Fra : old

Dato : 22-08-01 22:48

Jeg er ny her ,Gruppen er det de VBA interesserede?Jeg læser og prøver
for at få det til at dæmre,som skolelæreren siger,hvad er det du ikke
forstår,der var en harald,der gav mig et svar,men det var vist i exel og
jeg holder mig til Word,for det gør bogen,jeg prøver at få inden for
huden.
Mailen sagde der var en Ove Hansen i gruppen der kommenterede VBA:På
en måde har jeg fået den simple function til at virke,ved en print
test,men bogen snakker om resultat = men hvordan jeg skal formulere et
spørgsmål ved jeg ikke,så det må dæmre lidt mere først

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-01 07:33

"old" <old.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> test,men bogen snakker om resultat = men hvordan jeg skal formulere et
> spørgsmål ved jeg ikke,så det må dæmre lidt mere først

I bund og grund er der ikke så meget forskel på VBA og VB
I VBA har du nogle applikations objekter/properties til rådighed med det
samme
I VB skal du tilføje nogle referencer og holder styr på nogle ekstra
objekter + eventhandling er lidt mer bøvlet
Meget kort fortalt

Alm funktioner kan copy'n'pastes direkte mellem VB/VBA
Den funktion du har kopieret ind i tidligere indlæg
Er du helt sikker på at du har skrevet helt præcist af?
Dobbeltcheck
Jeg kunne forestille mig at
"Resultat = BeregningAfRente(50000,12,50)"
Skulle have være en del af en kommentar?

Som Harald skrev "Hva heter bogen og hvem har skrevet den"

mvh/Peter Lykkegaard