Newbie: Olicom TokenRing til Linux
Fra : fl

Dato : 22-08-01 19:18

Jeg har netop installeret SuSE Linux 7.2 og (naturligvis) fungerer mit Olicom
3137 kort ikke. Jeg kan se på SuSE's supportside at der er drivere med på
CD'erne, men man skal tilsyneladende kompilere dem ind i kernen. Desuden står
der at man derefter skal enable Token-Ring support og Olicom driverne. Jeg er
totalt ny på Linux og vil derfor høre om nogen kan give mig en trinvis
vejledning i hvordan jeg slipper igennem ovenstående

pft

Flemming Lund

--
Posted from [194.182.150.171]

Fra : Kent Friis

Dato : 22-08-01 19:54

Den Wed, 22 Aug 2001 18:17:54 +0000 (UTC) skrev fl:

> [...]
>totalt ny på Linux og vil derfor høre om nogen kan give mig en trinvis
>vejledning i hvordan jeg slipper igennem ovenstående

Er det ikke blot at gå ind i YaST under "system administration" ->
"netværk" og vælge token-ring?

Mvh
Kent
--