Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvordan slåes det fra Netscape 6
Fra : Dennis

Dato : 22-08-01 15:10

Hvordan slår man Javascript ect fra i Netscape 6.0?

Kan Netscape 6.0 ikke læse DTHML, da jeg har programmeret noget i Frontpage
som skulle gøres sådan at når siden starter, så kommer bogstaverne rullende
ned oppe fra toppen, men det kan ikke ses i NS 6.0? Kan det aktiveres?

Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-08-01 19:43

Wed, 22 Aug 2001 16:09:55 +0200, skrev "Dennis"
<Joshva@wanadoo.dk>:

>Hvordan slår man Javascript ect fra i Netscape 6.0?

File => Preferences => Advanced

>Kan Netscape 6.0 ikke læse DTHML,

Jo da, hvis det er tilpasset Netscape eller er lavet med nogen
standardkoder.

>da jeg har programmeret noget i Frontpage
>som skulle gøres sådan at når siden starter, så kommer bogstaverne rullende
>ned oppe fra toppen, men det kan ikke ses i NS 6.0? Kan det aktiveres?

Nej, der bruges et specielt IE-tilpasset script.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 22-08-01 23:21

Dennis wrote:

> Hvordan slår man Javascript ect fra i Netscape 6.0?

preferences -> advanced

> [...]
> ned oppe fra toppen, men det kan ikke ses i NS 6.0? Kan det aktiveres?

NS 6.x kan sagtens lave DHTML hvis det er kodet efter de gængse
standarder. Problemet er bare at Frontpage er noget skod og ikke kan
generere kode efter disse standarder, men kun IE specific kode.