du lille soldat..
Fra : Lise Jensen

Dato : 22-08-01 09:30

hvem kan lidt mere af denne tekst.....
vh lise

Fra : Anne Jensen

Dato : 22-08-01 19:22

"Lise Jensen" <lise-jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3B836D71.18DC5159@get2net.dk...
> hvem kan lidt mere af denne tekst.....

....du har jo ingen penge. Nede i havnen der har jeg tre
små skibe. Det første af dem er fyldt med sølv til randen. ...

Fra : Britta Larsen

Dato : 22-08-01 20:25

"Lise Jensen" <lise-jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> hvem kan lidt mere af denne tekst.....
> vh lise

Tre små soldater de vendte hjem fra krigen
tre små soldater de vendte hjem fra krigen
og bum-bummelum,
de vendte hjem fra krigen.

Den ene soldat i hånden bar en rose

Oppe på slottet ved vinduet sad prinsessen

Lille soldat, så giv mig nu din rose

Lille prinsesse, så giv du mig dit hjerte

Lille soldat, tal derom med min fader

Konge, goddag, så giv du mig din datter.

Lille soldat, du har jo ingen penge

Skibe jeg har, ja, hele tre på søen

Et fyldt med guld, et andet fyldt med sølvtøj

Og på det tredje jeg vil min brud hjemføre

Lille soldat, så skal du ha´ min datter

Oppe på slottet, der blev der fest og glæde

M.v.h.

Britta