TDC/adsl 4 timer i telefon :-(
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 22-08-01 07:30

igår skulle jeg ha´været med på adsl vognen, men det kom jeg ikke trods at
jeg ringede til
dem tideligt, og sagde at der var et problem med forbindelsen.
det hele startede med at forbindelsen skulle være oprettet med gør-det-selv
mellem 07:00
og 16:00, men allerede mellem kl. 10:20 og 16:30 SYNCéde mit siemens modem
fint,
jeg regnede med der snart kunne komme internet
men nej, det gjorde der ikke, jeg ringede til support og fik af vide at jeg
skulle vente en time, derfter virkede det stadig ikke og jeg ringede igen,
fik det samme svar og det forsatte indtil kl. 20:05 hvor jeg nu fik af vide
at det nok var centralen der var noget galt med.
og at de hade 3 dage til at rette fejlen i, men er det ikke korekt forstået
at hvis der går
mere end 2 dage skal de give et afslag i prisen ? hvis men retter
henvendelse herom !

jens

der ventede på ADSL i et helt ÅR

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 22-08-01 16:06

nå fedt nu har jeg skiftet adsl modemet da det var defekt
sætter lortet til, og intet sker !
jeg ringer til TDC hvor en flink mand fortæller mig at min gamle NT-isdn box
skal skiftes
da den ikke dur med ADSL, hurra det kunne de da godt have sagt !

jens

Jens S. Rasmussen <jens@elbaekhus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lvk2q$bp9t6$1@ID-61574.news.dfncis.de...