Linux cd?
Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-08-01 23:39

Hej
Jeg har set et indlæg her i gruppen, hvor der var et link til en
side hvor der sælges Linuxcd'er.
Jeg kan ikke finde indlæget igen, nu hvor jeg skal bruge det, og
hukommelsen er et dårligt sted at opbevare links har jeg fundet ud af.
Pleace send det igen. Det var noget med cdpusher eller sådan noget.

mvh
Henning

Fra : Peter Makholm

Dato : 21-08-01 23:46

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> writes:

> Jeg har set et indlæg her i gruppen, hvor der var et link til en
> side hvor der sælges Linuxcd'er.

http://linux.dk/support/#prod nævner et par stykker. De tre første
skulle vist være rimeligt billige med cd'er.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Rander

Dato : 21-08-01 23:50

Wed, 22 Aug 2001 00:38:30 +0200 brugte Henning Præstegaard 11 linier på at
fortælle dette til dk.edb.system.unix:

http://www.linuxpusher.dk/

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig
faldt i søvn bag rattet. (Skadesanmeldelse)

Fra : Lars Petersen

Dato : 22-08-01 02:17

http://www.linux.dk/support/#prod

--
-
Lars

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 22-08-01 11:46

Henning Præstegaard wrote:

> [...]
> hukommelsen er et dårligt sted at opbevare links har jeg fundet ud af.
> Pleace send det igen. Det var noget med cdpusher eller sådan noget.

Prøv www.thmdata.dk, dem har jeg brugt en del (inden jeg fik en ADSL
forbindelse så jeg selv kunne hente IOS'er). De er rimelig billige.
Men jeg kan nu kun anbefale Suse 7.2 (www.suse.dk), det er den mest
fuldendte dist. jeg endnu har prøvet.

Mvh.
Martin Ehmsen
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"