Hej Kasper
hvis ikke den suport du evt. får på 80808017 er tilfredstillende så prøv
på tele.dk, under bredbånd, kontakt os, og stil dine spg. der igen, så vil
du kunne få et direkte svar og hjælp til din opsætning.
"Kasper" <spam@nejtak.dk> wrote in message
news:3b82d47e$0$46507$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Jeg har et problem - og jeg har haft det er mange dage !!!
> Mit problem er min BB|ADSL fra TDC ! (Jeg kører ME som styresystem - har
> 512/128 med switch tilkoblet)
>
> Vores kære modem har det med at være ca. 6 timer om at finde en grøn diode
i
> sync-knappen. Eftersom jeg adskillige gange har fejlmeldt på 80808017 og
> teknikkere har målt linjen, og konstateret at linjen skulle være perfekt,
så
> vil min sync knap stadig ikke være grøn efter de berygtede 5 minutter.
> Jeg har fået skiftet mit modem 2 gange (skillefilter 1 gang) - og står nu
> til at skifte det for en 3. gang. - efter endnu en opfordring af en
> teknikker...
> Er der nogen der har oplevet det samme at modemet går "kold" så snart man
> afbryder strømmen, og sætter strømmen til lidt senere ?!! Det er da en fin
> spas, hvis jeg skal ned og bytte modemmet hver gang et tordenvejr afbryder
> strømmen.....
>
> Mit internet virker - når der altså er grønt lys - og at man kan få lov
til
> at få en ip (hvilken jo også liige blev fejlmeldt her ved sidste
> teknikkerbesøg på centralen i går) - er der nogen der ved hvornår
> ip-problemet bliver løst hos TDC ??
>
> Det skal siges at det modem jeg har pt (som skal byttes) virkede perfekt -
> den blinkede og blinkede rødt, og til sidst fandt den så forbindelsen og
> "blinklyset" blev grønt. Men lige nu er den bare konstant rød, og har
været
> det i over 48 timer nu. Så teknikker og hotline kan ikke andet end at sige
> "Byt modemmet" - men jeg kan sku da ikke blive ved !?!?!
> Jeg får at vide fra teknikker at de virkelig har problemer med de modems -
> men hvorfor bliver disse ting ikke informeret om på
www.tele.dk ???
Hvorfor
> ser man ALDRIG nyheder på den adresse (under bredbånd) ???
>
> Jeg håber der er nogen der kan svare på mine spørgsmål...
>
> Jeg er ikke sur, men jeg er bare meget skuffet over de problemer der
(altid)
> medfører når man køber en ting / ydelse fra TDC. (altid kan begrundes i et
> utal af andre "magtkampe")
>
> Jeg vil bare meget gerne have hjælp... det er trods alt det jeg betaler en
> fast månedtlig pris for - altså at kunne være på internet (som jeg kun har
> været i 7 dage ud af 20 ialt)
>
> Mit egentlig spørgsmål er nu nok - kan det virkelig passe jeg har fået et
> defekt modem de 2 gange jeg har byttet modem !?!?! Jeg hører måske bare
til
> under en heldig gruppe !? Eller skal min linje bare resetes ????
>
> HJÆLP BEDES - hvis ikke fra TDC, så fra andre med EVENTUELLE samme
problemer
> (som har fået det løst)
>
> mvh
> Kasper Mohn
>
>