Hjælp til Hjælp
Fra : Henrik Absalon

Dato : 21-08-01 19:06

Hejsa
I "Projekt Properties" under "Help File Name" har jeg lagt en hjælpe-fil.
Når jeg køre mit VB-program og trykker "F1" kommer hjælp også frem som den
skal.
Men i mit program har jeg også lavet en menu linie hvor der står "Hjælp",
når brugeren så trykker på den skulle der gerne ske det samme som når man
trykker på "F1".

Hvordan får jeg det til at virke ?

Henrik

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 23-08-01 11:19

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> wrote in message
> [...]
> når brugeren så trykker på den skulle der gerne ske det samme som når man

Du skal bruge menueditoren som du vælger fra Tools i øverste menulinje i Vb.
Her kan du oprette rette osv i menulinjer.

Herefter dobbeltklikker du i formen på den oprettede menu og skriver koden
lige som i andre moduler.

Bjarne Østergård
www.gigasoft.dk
boe@gigasoft.dk