Q: hvilken knallert skal jeg vælge ?
Fra : Alfex

Dato : 21-08-01 18:47

Hej da jeg måske skal købe en scooter.. vil jer gerne spørger jer derude Om
hvilken I kunne anbefale. Altså den må helst gerne se cool ud, og have en
god speed.
Jeg har kigget på en aprilia Sonic, men ved ikke helt endnu.
Hvad med en aprilia area 51 ?

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 22-08-01 09:00

Alfex wrote:

> [...]
> god speed.
> Jeg har kigget på en aprilia Sonic, men ved ikke helt endnu.

Åh ja en AREA51. Ren smovs.

MVH Anders ( AREA51 )

Fra : jabbe

Dato : 22-08-01 20:33

Hejsa

Area51 er bare død i betrækket lovlig.....
Men det er den fedeste scooter jeg har set hidtil...

jabbe

Fra : Thomas

Dato : 23-08-01 15:13

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Area51 er bare død i betrækket lovlig.....
Det tror jeg næsten alle scooter er dem som er plomberet i udstødningen.
Min katana var meget død med skiven i forrøret.

mvh Thomas

Fra : jabbe

Dato : 31-08-01 14:57

Sikkert men Area 51 filer det vildeste kobling der går over en borgerkrig
før den kommer op på 40km/t

Jabbe