Vis alle frames efter redirect?
Fra : Jens Weber

Dato : 20-08-01 22:45

Findes der en stump kode som kan sættes ind på en side, som vil tvinge hele
framesettet som siden tilhører, til at loade.
Når folk kommer ind på en side fra en søgemaskine, er det altid til den
centrale hovedside, som indeholder det søgekriterium de er henvist efter,
men de er så ikke umiddelbart i stand til at navigere rundt på sitet, da
navigationsbaren ligger i en frame for sig selv.
Jeg ved ikke om man forstår mit spørgsmål, men alligevel
På forhånd tak.

--

Jens Weber

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-08-01 16:20

Jens Weber wrote:

> Findes der en stump kode som kan sættes ind på en side, som vil tvinge hele
> framesettet som siden tilhører, til at loade.

læg dette ind i <head>-delen af undersiden:

<script language="javascript" type="text/javascript">
   if (self.location==top.location)
   top.location.href='startside.html'
</script>

Udskift startside.html med dit framesæt.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : J.C. Voss

Dato : 21-08-01 18:12

Jens Weber <vilhelm@lazy.dk> wrote:

> Findes der en stump kode som kan sættes ind på en side, som vil tvinge hele
> framesettet som siden tilhører, til at loade.

Yeps. Tjek dette link:
<http://insights.iwarp.com/advanced/javascript/getframed2.html>

--
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |