Erfaring med GateD 3.6 på Solaris 7 (SPARC~
Fra : ZUM

Dato : 21-08-01 04:13

Jeg skal køre GateD 3.6 på Solaris 7 (SPARC).
Jeg har downloadet den public kode og kompileret.
Det virker vist næsten, men kommer to fejlmeddelelser, når jeg starter daemonen.

Aug 16 15:05:28 krt_symbols_ndd: ioctl(ND_GET, ip_forwarding): No such file or directory
Aug 16 15:05:28 krt_symbols_ndd: ioctl(ND_GET, udp_do_checksum): No such file or directory

Jeg har fået en patch fra Nexthop, som skulle hjælpe, men hvordan hulen gør man?

Jeg prøver "patch -i gated-public-3.6-sunos27.patch" og så siger den:
"Looks like a context diff to me..."
"File to patch: "
Så hamrer jeg følgende ind "gated-public-3_6/src/krt_os/krt_symbols_sunos5.c".
Om dette er den rigtige fil aner jeg ikke. Jeg har ikke fået nogen docs med til patchen.

Så viser den ca. en million liner med følgende "The next file look like a context diff.".
efter 15-20 minutter hvor den har brugt al processortid på den ene cpu og ædt sig igennem 4 Gb swap siger den endelig "patch: Memory allocation failure: Resource temporarily unavailable".

Hvad gør man?
Så vidt jeg kan gennemskue ud fra "man patch" burde patchfilen selv indeholde oplysninger om hvad der skal patches.

Noget må være helt galt. koden fylder kun 5 Mb, så hvor gør den af mine 4 Gb ?????

Hjælp modtages med kyshånd.

mvh Jan

PS: Hvis nogen skulle ligge inde med en færdigkompileret version 3.6 incl. patchen som kan køre på Solaris 7 vil jeg naturligvis også være taknemmelig for det.