ASUS A7V og anvendelse af Message LED
Fra : Janus Nielsen

Dato : 21-08-01 00:32

Ifølge
http://www.rjbtechnology.com/ProductDescriptions/motherboards/asusa7v.htm
kan man få sin Turbo-Led på sit kabinet til at blinke, når der er kommet
email:

"Turbo LEDs now act as information providers. Through the way a particular
LED illuminates, the user can determine if there are messages waiting in the
mailbox. A simple glimpse provides useful information to the user." (citat
slut)

Dette kræver såkaldt ACPI OS Support.

Er der nogen der ved hvordan man rent praktisk får sin Outlook Express 5 i
Windows 2000 til at samarbejde med denne funktion?

Mvh Janus

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-08-01 14:46

Det er jeg også interreseret i, så¨hvis du får nogle svar pr. mail vil du så
ikke skrive til mig.....

Fra : Janus Nielsen

Dato : 22-08-01 09:35

Jo da. Men jeg har ikke fået et eneste svar!

Fra : Madsen

Dato : 22-08-01 12:23

"Janus Nielsen" <info@djjanus.dk> skrev:

> Jo da. Men jeg har ikke fået et eneste svar!

Det er sikkert lidt svært for folk at svare på når der på det link du
gav, ikke er nogen information om hvordan skidtet det virker.
At det kræver ACPI-support er sådan set det eneste info du får
om krav til styresystemet. Du skal i så fald være heldig at støde
på en der enten allerede kører med det, eller har fundet noget
info på nettet der beskriver lidt mere præcist hvad det går ud på
og hvordan det virker.

Du kunne evt. prøve at spørge i den nyhedsgruppe der omhandler
Outlook Express. Det kan være du er mere heldig der.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Zonique

Dato : 05-09-01 09:26

Hej
Jeg har prøve at stille det samme spørgsmål inde på eksperten.dk, her kan i
se hvad jeg har fået af svar, måske er der noget i kan bruge... min cpu
futtede af inde jeg nåde at prøve skidtet, så jeg aner ikke om det funker...

http://www.eksperten.dk/spm/103131

- Zonique