Re: træt af at være single..
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 21-08-01 00:09

In article <B711757B.19B4C%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> Noget tyder på det, synes jeg. Det handler måske om en følelse af at
> være eftertragtet - at være noget. Mange mennesker har faktisk et stort
> behov for opmærksomhed, og de bliver mere lykkelige, når dette behov
> opfyldes. Det bliver endnu bedre, hvis de (vi?) kan få opfyldt dette
> behov uden at give afkald på den frihed, man har som enlig. Lykken må
> altså være selv at kunne vælge, hvornår man vil have samvær, og hvornår
> man vil være alene. Det må også være lykken at kunne have det sjovt med
> vennerne (og pigerne) i byen, uden besværet med de huslige pligter
> [...]

   Lykken definerer man selv - men hvis lykken er at finde en eller flere
nye piger i byen hver weekend og kneppe dem - hvorfor stopper Scorekaj så
op senere i livet og kigger tilbage kun for at se at hans liv har været
tomt? For det er der rigtig mange der gør....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.