Nogen der kender dette kabinet
Fra : Bent Hjerne

Dato : 20-08-01 15:15

Jeg skal ud og købe nyt kabinet, og ville gerne høre om nogen har erfaringer
med dette.

Antec SX1030
http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.htm

Det ser lækkert ud, og bliver meget rost af anmeldere, men jeg har aldrig
hørt om mærket før. Er der noget man skal være forsigtig med i dette
kabinet??

Bent

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-08-01 15:36

"Bent Hjerne" <Bent_Hjerne@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det ser lækkert ud, og bliver meget rost af anmeldere, men jeg har aldrig
> hørt om mærket før. Er der noget man skal være forsigtig med i dette

Hej Bent

Antec sælges også under navnet Chieftec - eller er det omvendt...

Jeg har Chieftec modellen der er lidt større og uden front låge, og det er
absolut super kvalivare!
Skinnerne 5¼ drevne sidder i er absolut genialt.

Det eneste jeg har at klage over i midt er at det næsten er for stort... Men
det vidste jeg da jeg købte det.
Du kan se nogle billeder af mit kabinet her
http://www.dhd.dk/computer/koeling.htm

billedet fra siden og ind, viser ikke pladsen over strømforsyningen. Den er
lidt større end det kabinet du viser.

Chieftec og Antec benytter ikke samme strømforsyninger.

ComputerButikken på Falkoneer Alle, Frederiksberg har Antec kabinetter
stående i udstilling.

Antec forhandlere siger at Antec er fabrikanten og Chieftec er OEM producent
og Chieftec forhandlere siger det modsatte!

http://www.chieftec.com/

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk>

Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-08-01 19:43

> [...]
>
> Det ser lækkert ud, og bliver meget rost af anmeldere, men jeg har aldrig
> hørt om mærket før. Er der noget man skal være forsigtig med i dette

Hej Bent...
Jeg kender en som har det kabinet du har set på, og han er glad for det. MEN
det er langt fra støjsvagt

Jesper A

Fra : Santa Xcaze

Dato : 21-08-01 00:03

SNIP - hurtig kommentar
Oki det er jo noget lidt underligt noget! Det kabinet larmer jo kun pga af
strømforsyningen! Der sidder såvidt jeg ved ikke andre blæsere i? Det gjorde
der ikke til mit, men er os Chiftec modellen ... Så hvis det skal larme
kommer det vel an på de blæsere man putter i!!!

TIL BENT:
Det kabinet fås også hos www.midtdata.dk under navnet chiftec og er bare
for svedigt, da det er i sort! ... Det kommer med en 340 W psu og der er
meget god plads indvendigt og det er nemt at have med at gøre ...

Fra : Frenzy

Dato : 21-08-01 00:53

"Santa Xcaze" <hm@hm.dk> wrote in message
> [...]
> der ikke til mit, men er os Chiftec modellen ... Så hvis det skal larme
> kommer det vel an på de blæsere man putter i!!!

Chieftec kabinettet er 100% den samme som antec, men der følger 2 80 mm
blæsere med antec. Antec laver også nogle gode strømforsyninger. Jeg har
selv chieftec modellen med 340 W psu, som jeg synes larmer og vil klart tro
at antecs psu larmer mindre. Kabinetten er godt med god mulighed for
luftgennemstrømning, men reset knappen er for lille til at trykke ind,
hvilket kan være lidt irriterende.