Gratis D6
Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 20-08-01 13:20

Hej NG!
Jeg læste i Blues thread at man kunne downloade D6. Hvor er det og er det
gratis?
Det varbare det.
Mvh.
ZtinKyFinGaZ aka. Jens Christian Hillerup

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-08-01 13:49

http://www.borland.com/about/press/2001/delphi_personal.html (150 Mb)

Du må ikke bruge den til kommerciel udvikling og versionen er den skrabede
standard udgave uden databaser, men det kan man jo også komme langt med.
Freeware er f.eks. ok.

Fra : R. A. Larsen

Dato : 20-08-01 19:40

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote:

> http://www.borland.com/about/press/2001/delphi_personal.html (150 Mb)
>
> Du må ikke bruge den til kommerciel udvikling og versionen er den skrabede
> standard udgave uden databaser, men det kan man jo også komme langt med.

Den mangler også internet-komponenterne (Du kan selv hente dem. De hedder
"Indy", tidligere "WinShoes").

MVH, Rene
--
Using Virtual Access