Exchange-post via dial-up
Fra : Jan Møller Pedersen

Dato : 20-08-01 11:34

Hej...

Jeg har længe haft flere af mine brugere til at hente deres mails ved at
ringe op til netværket/exchangeserveren med deres W98/Outlook2000 - og det
virker fint.

Nu skal jeg ha' 2 brugere til at benytte den samme PC til dette og har
derfor spolet en Windows2000 på maskinen, da denne håndterer profiler meget
bedre end Windblows98. Problemet er bare, at jeg ikke kan få det til at
virke! Hvis jeg smider et netkort i - virker det upåklageligt. Hvis jeg på
nogen måde vil have den til at bruge netværk via modem - vil den bare ikke
hente posten!!! uanset om jeg logger på netværket via dialup helt ude fra
logon-boksen eller jeg dialer manuelt eller får Outlook til det. Jeg kommer
fint på netværket, men den henter ikke posten !!!

What to do ???

Jan Møller Pedersen