Jeg tror nu ikke at det var fordi du skrev til dem at det skete. Det var nok
fordi at nu var muligheden der.
De ville nok klare sig uden de 349 kr som du ligger hver måned.
mvh
Kasper
(Dette er ikke for at hakke på dig)
"PKJ" <
@xxx.com> wrote in message
news:paojpts8mjtlff0cemdv578blkcns86a4u@4ax.com...
> On Fri, 7 Sep 2001 19:49:51 +0200, "007½" <agenten007@yahoo.com>
> wrote:
>
> >
> >"Per Kjær Jensen" <peje@
pcsys
.dk> skrev i en meddelelse
> >news:3b9899f2$0$599$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> >> Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg
> >skal
> >> have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde
truet
> >> med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at
levere
> >en
> >> router-baseret løsning.
> >>
> >> Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d.
> >11/9
> >> vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).
> >>
> >
> >Det svarer vel til at hvis man f.eks. køber en PC d. 1. maj 2001, og der
d.
> >1. november kommer "en ny smart" model, og man som kunde forlanger at få
> >ombyttet sin gamle model til en ny........
> >Sådan hænger verden jo ikke sammen......
> >
>
> Jeg forlanger ikke at få ombyttet noget gammelt til noget nyt. Jeg
> skal skam betale for at få lavet ændringen.
>
> Historien er følgende:
>
> Jeg ringede for 6 måneder siden til TDC for at høre om man kan få
> ændrint en NE1 til en NE2 løsning. Det var ikke noget problem, det
> koster 500 kr. at få ændringen udført. Jeg bestiller ændringe.
>
> Efter ca. 3 måneder ringer/emailer jeg ind til TDC og får at vide at
> de han tekniske problemer, så det vil tage lidt ekstra tid.
>
> Efter 6 måneder ringer jeg igen ind til TDC. Nu er historien at der
> ikke udføres ændringer fra NE1 til NE2 for tiden.Så skev jeg en email
> til TDC og spurgte om de nogen sinde ville kunne levere en router
> baseret løsning til mig eller jeg heller skulle finde en anden
> leverandør. Nu kunne jeg lige pludselig få udført ændringen på 1 uge.
>
>
>
> -Per
>
>
>
>