/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC ny NE2
Fra : John Murray


Dato : 20-08-01 08:38

Jeg har lige snakket med en gut i NE kundeservice. Spørgsmålet var hvornår
sker min konvetering fra NE1 til NE2.
Han fortalte at de er ved at lave noget nyt der skulle komme omkring d.1/9
og at jeg får så en opringning for at høre om jeg er interesseret i det. Jeg
fik også at vide at de 1300 konveteringer som ligger og venter var stllet i
bero indtil de ringer til allesammen!
Jeg kunne ikke få noget at vide omkring hvad nyheden faktisk indeholdt. Er
der nogen her der ved noget om det?

J



 
 
Søren Andersen (20-08-2001)
Kommentar
Fra : Søren Andersen


Dato : 20-08-01 20:16

"John Murray" <jmurray***notthis***@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3b80be63$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har lige snakket med en gut i NE kundeservice. Spørgsmålet var hvornår
> sker min konvetering fra NE1 til NE2.
> Han fortalte at de er ved at lave noget nyt der skulle komme omkring d.1/9
> og at jeg får så en opringning for at høre om jeg er interesseret i det.
Jeg
> fik også at vide at de 1300 konveteringer som ligger og venter var stllet
i
> bero indtil de ringer til allesammen!
> Jeg kunne ikke få noget at vide omkring hvad nyheden faktisk indeholdt. Er
> der nogen her der ved noget om det?

Ka du ik lige vente 1 uge+, bare sådan for hyggens skyld ?

Med Venlig Hilsen
Søren Andersen
---
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.




Morten Birkelund (20-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Birkelund


Dato : 20-08-01 20:29

"Søren Andersen" <[nospam]@[nospam].dk> wrote in message
news:9lrnlc$2qjp$1@news.cybercity.dk...

> Ka du ik lige vente 1 uge+, bare sådan for hyggens skyld ?

Det er meget sjovere at vide det lidt før, så man kan bestille tidligt om
morgenen.

--
Morten Birkelund, ansat hos http://Azero.dk men udtaler sig her for egen
regning.



Per Kjær Jensen (07-09-2001)
Kommentar
Fra : Per Kjær Jensen


Dato : 07-09-01 10:56

Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg skal
have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde truet
med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at levere en
router-baseret løsning.

Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d. 11/9
vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).


- Per

"John Murray" <jmurray***notthis***@mail.dk> wrote in message
news:3b80be63$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har lige snakket med en gut i NE kundeservice. Spørgsmålet var hvornår
> sker min konvetering fra NE1 til NE2.
> Han fortalte at de er ved at lave noget nyt der skulle komme omkring d.1/9
> og at jeg får så en opringning for at høre om jeg er interesseret i det.
Jeg
> fik også at vide at de 1300 konveteringer som ligger og venter var stllet
i
> bero indtil de ringer til allesammen!
> Jeg kunne ikke få noget at vide omkring hvad nyheden faktisk indeholdt. Er
> der nogen her der ved noget om det?
>
> J
>
>



Kasper Christensen (07-09-2001)
Kommentar
Fra : Kasper Christensen


Dato : 07-09-01 14:53

Hvorfor vil du have den opgraderet???

mvh

Kasper


"Per Kjær Jensen" <peje@pcsys.dk> wrote in message
news:3b9899f2$0$599$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg
skal
> have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde truet
> med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at levere
en
> router-baseret løsning.
>
> Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d.
11/9
> vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).
>
>
> - Per
>
> "John Murray" <jmurray***notthis***@mail.dk> wrote in message
> news:3b80be63$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jeg har lige snakket med en gut i NE kundeservice. Spørgsmålet var
hvornår
> > sker min konvetering fra NE1 til NE2.
> > Han fortalte at de er ved at lave noget nyt der skulle komme omkring
d.1/9
> > og at jeg får så en opringning for at høre om jeg er interesseret i det.
> Jeg
> > fik også at vide at de 1300 konveteringer som ligger og venter var
stllet
> i
> > bero indtil de ringer til allesammen!
> > Jeg kunne ikke få noget at vide omkring hvad nyheden faktisk indeholdt.
Er
> > der nogen her der ved noget om det?
> >
> > J
> >
> >
>
>



007½ (07-09-2001)
Kommentar
Fra : 007½


Dato : 07-09-01 18:50


"Per Kjær Jensen" <peje@pcsys.dk> skrev i en meddelelse
news:3b9899f2$0$599$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg
skal
> have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde truet
> med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at levere
en
> router-baseret løsning.
>
> Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d.
11/9
> vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).
>

Det svarer vel til at hvis man f.eks. køber en PC d. 1. maj 2001, og der d.
1. november kommer "en ny smart" model, og man som kunde forlanger at få
ombyttet sin gamle model til en ny........
Sådan hænger verden jo ikke sammen......



PKJ (08-09-2001)
Kommentar
Fra : PKJ


Dato : 08-09-01 10:33

On Fri, 7 Sep 2001 19:49:51 +0200, "007½" <agenten007@yahoo.com>
wrote:

>
>"Per Kjær Jensen" <peje@pcsys.dk> skrev i en meddelelse
>news:3b9899f2$0$599$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>> Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg
>skal
>> have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde truet
>> med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at levere
>en
>> router-baseret løsning.
>>
>> Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d.
>11/9
>> vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).
>>
>
>Det svarer vel til at hvis man f.eks. køber en PC d. 1. maj 2001, og der d.
>1. november kommer "en ny smart" model, og man som kunde forlanger at få
>ombyttet sin gamle model til en ny........
>Sådan hænger verden jo ikke sammen......
>

Jeg forlanger ikke at få ombyttet noget gammelt til noget nyt. Jeg
skal skam betale for at få lavet ændringen.

Historien er følgende:

Jeg ringede for 6 måneder siden til TDC for at høre om man kan få
ændrint en NE1 til en NE2 løsning. Det var ikke noget problem, det
koster 500 kr. at få ændringen udført. Jeg bestiller ændringe.

Efter ca. 3 måneder ringer/emailer jeg ind til TDC og får at vide at
de han tekniske problemer, så det vil tage lidt ekstra tid.

Efter 6 måneder ringer jeg igen ind til TDC. Nu er historien at der
ikke udføres ændringer fra NE1 til NE2 for tiden.Så skev jeg en email
til TDC og spurgte om de nogen sinde ville kunne levere en router
baseret løsning til mig eller jeg heller skulle finde en anden
leverandør. Nu kunne jeg lige pludselig få udført ændringen på 1 uge.



-Per





Kasper Christensen (11-09-2001)
Kommentar
Fra : Kasper Christensen


Dato : 11-09-01 19:31

Jeg tror nu ikke at det var fordi du skrev til dem at det skete. Det var nok
fordi at nu var muligheden der.

De ville nok klare sig uden de 349 kr som du ligger hver måned.

mvh

Kasper

(Dette er ikke for at hakke på dig)
"PKJ" <@xxx.com> wrote in message
news:paojpts8mjtlff0cemdv578blkcns86a4u@4ax.com...
> On Fri, 7 Sep 2001 19:49:51 +0200, "007½" <agenten007@yahoo.com>
> wrote:
>
> >
> >"Per Kjær Jensen" <peje@pcsys.dk> skrev i en meddelelse
> >news:3b9899f2$0$599$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> >> Jeg har endelig efter 6 måneders ventetid fået overbevist TDC om at jeg
> >skal
> >> have min NE1 opgraderet til NE2. Det skete dog først efter jeg havde
truet
> >> med at finde en anden leverandør, hvis TDC ikke var i stand til at
levere
> >en
> >> router-baseret løsning.
> >>
> >> Jeg fik email med bekræftelse d. 4/9, router og nyt modem d. 5/9 og d.
> >11/9
> >> vil ændringerne på central blive udført (håber jeg da).
> >>
> >
> >Det svarer vel til at hvis man f.eks. køber en PC d. 1. maj 2001, og der
d.
> >1. november kommer "en ny smart" model, og man som kunde forlanger at få
> >ombyttet sin gamle model til en ny........
> >Sådan hænger verden jo ikke sammen......
> >
>
> Jeg forlanger ikke at få ombyttet noget gammelt til noget nyt. Jeg
> skal skam betale for at få lavet ændringen.
>
> Historien er følgende:
>
> Jeg ringede for 6 måneder siden til TDC for at høre om man kan få
> ændrint en NE1 til en NE2 løsning. Det var ikke noget problem, det
> koster 500 kr. at få ændringen udført. Jeg bestiller ændringe.
>
> Efter ca. 3 måneder ringer/emailer jeg ind til TDC og får at vide at
> de han tekniske problemer, så det vil tage lidt ekstra tid.
>
> Efter 6 måneder ringer jeg igen ind til TDC. Nu er historien at der
> ikke udføres ændringer fra NE1 til NE2 for tiden.Så skev jeg en email
> til TDC og spurgte om de nogen sinde ville kunne levere en router
> baseret løsning til mig eller jeg heller skulle finde en anden
> leverandør. Nu kunne jeg lige pludselig få udført ændringen på 1 uge.
>
>
>
> -Per
>
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste