problemer med at boote
Fra : Michael

Dato : 20-08-01 08:13

jeg har det problem at den sidste uges tid når jeg tænder min maskine. p3
550mhz 256 mbram win98,2 starter den godt nok op men vil ikke tænde skærmen
og boote, hvis jeg så slukker den og tager strømmen fra og starter igen er
der ingen problemer, men hvis jeg bare starter den igen starter den i
fejlsikret tilstand, er der nogle saom har et forslag til hvad der kan være
galt, da jeg er ved at gå ud af mit gode skind.

mvh
Michael

p.s. jeg har kørt virus opdateringer samt virusscan uden at der dukkede en
virus op.