Knækudstødning til stalker
Fra : Henrik

Dato : 19-08-01 17:08

Hejsa.

Jeg har købt en "knæk" udstødning af mærket proma, hos en person i Horsens.
Han påstår at den passer på en stalker. Jeg gav 650,- for den. Han sagde, at
den var på tilbud.

Men jeg kan ikke få den til at passe ordentlig. Jeg kan godt få den på, men
den støder på noget af stellet, så den kan ikke lukke helt tæt, og larmer
derfor meget. Jeg har først sat den på nede ved cylinderen, og så sat
beslaget på bagefter. Beslaget passer heller ikke. Men det gør det jo
aldrig.

Nu tænkte jeg så lige på, om der er nogen af jer, som har oplevet det samme?
Jeg har også lige prøvet den på en Piaggio NRG, men der var der samme
resultat.

Så jeg har tænkt mig at gå ind og bytte den i morgen, hvis der ikke er nogen
af jer, som har haft samme problem, og løst det på en eller anden mærkelig
måde.

M.v.h.

Henrik

Fra : Lasse Elbek

Dato : 19-08-01 23:05

"Henrik" <destroyer@pc.dk> wrote in message
> [...]
Horsens.
> Han påstår at den passer på en stalker. Jeg gav 650,- for den. Han sagde,

Jeg mener at jeg gav 300 for sådan en til yamaha 4g for et par år siden !
Det var ved "Maxishoppen" i Horsens. Den ligger bag ABC biograferne.
Iøvrigt en ret fed uds. når man kommer over 10k rpm ..under er den lidt
død (ingen bundtræk)

/Lasse

Fra : Henrik

Dato : 20-08-01 14:28

Lige en adsvarsel.. Lad vær med at købe noget ved ham. Da jeg ringede til
ham, var han fræk og ville ikke høre på mig. Jeg er 16. Og da min far
ringede diskuterede de højlydt, og det endte med at han knaldede røret på.
Vi ringede så op igen, og det endte med at jeg kunne få pengene tilbage,
hvis jeg fremviste en bon, men jeg har desværre ikke nogen. Og han sagde
også selv, at man skal spørge efter den for at få den.

Til sidst, begyndte han også at påstå, at han aldrig havde solgt den
udstødning til 650,-

EN KÆMPE IDIOT, kort sagt.

M.v.h.

Henrik

Fra : PHK

Dato : 20-08-01 15:03

"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Lige en adsvarsel.. Lad vær med at købe noget ved ham.

Det fremgår ikke af tråden hvem det er vi ikke skal købe noget ved?

--
_
|_|

Fra : Henrik

Dato : 20-08-01 15:57

Det er i "Maxi-Shoppen" i Horsens. Det ligger inde ved ABC biograferne.

M.v.h.

Henrik

PHK <phk@esenet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9lr5bb$a8t$1@sunsite.dk...

Fra : Lasse Elbek

Dato : 20-08-01 21:19

> [...]
> også selv, at man skal spørge efter den for at få den.
>
> Til sidst, begyndte han også at påstå, at han aldrig havde solgt den

Han er underlig !
Der er forskel på prisen alt efter hvem der kommer derind !
Det er bedst at tage derind når der ikke er så mange, han bliver åbenbart
nemt sur.

Jeg har altid fået god vejledning hos ham gennem 5 år.

Jeg har dog aldrig prøvet at få noget byttet, har altid fået det rigtige.

Men altså alt i alt har jeg altid fået en ok service hos ham.
Priserne er ret lave -også når man sammenligner med thansen priser.

/Lasse