start af office progr.
Fra : **Zilly ink**

Dato : 19-08-01 11:18

Hej Gruppe.

Jeg har Office 2K Premium.
Inden (sikkerheds)opdateringer kunne jeg åbne
mine forskellige programmer.
Efter opdateringer på MS-DK Office har jeg fået
problemer.
Når jeg trykke på et at ikonerne, kan jeg lige akkurat
nå at se at det åbner, men forsvinder så med det samme.

Jeg har prøvet at "finde og rette fejl", scandiske mv.
Inden jeg fjerne hele balladen, vil jeg lige høre
om der er andre der har oplevet noget lign. og evt.
hvad der kan gøres.
Der er vel en bug i en opdatering eller hur...?

Det gælder alle progr. i Office.

--
Venligst / regards

Flemming Baumann
www.zillyink.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 19-08-01 14:17

"**Zilly ink**" <flem@zillyink.dk> skrev i melding
> [...]
> Når jeg trykke på et at ikonerne, kan jeg lige akkurat
> nå at se at det åbner, men forsvinder så med det samme.
Tidligere utgaver av M$Office programmer har detektert 'falske' serienummer
og disablet hele pakken ved oppgraderinger.
Du har vel riktige serienummer ?
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern 'spamblock 9' for E-post)

Fra : pre

Dato : 19-08-01 16:44

Det er set før - her er et klip fra en autorativ post:

***************
Does your CD key for Office 2000 start with GC6J3?
If so you'll need to contact either MS
http://support.microsoft.com/directory/phone.asp?sd=gn
if it's a retail copy or if it's an OEM copy the company
that installed the product on your PC for a replacement
CD key.
***************

Det kan tænkes, at nummeret er anderledes for premium, men vejen er den
samme.

pre

Fra : **Zilly ink**

Dato : 19-08-01 19:15

"pre" skrev i en meddelelse
> Det er set før - her er et klip fra en autorativ post:
> ***************
[snip]
> Does your CD key for Office 2000 start with GC6J3?
> If so you'll need to contact either MS
> Det kan tænkes, at nummeret er anderledes for
>premium, men vejen er den samme.
[snip]

Takker...
Det er en arbejdsinst.