Hvad bruger man til at kortslutte
Fra : Ole Jensen

Dato : 18-08-01 14:25

Hvad bruger man til at kortslutte? (fx CMOS'en)

MVH OLE

Fra : Cubus

Dato : 18-08-01 15:00

> Hvad bruger man til at kortslutte? (fx CMOS'en)

Noget som er elektrisk ledende, dvs noget metal.

Nogle gange er det blot en jumper der skal påsættes/flyttes, andre gange skal to
punkter på bundkortet kortsluttes med fx en skruetrækker eller en metalclips.

--
Cubus

Fra : Ole Jensen

Dato : 18-08-01 15:34

Cubus <cubus@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9llsfk$1psc$1@news.cybercity.dk...

> [...]
skal to
> punkter på bundkortet kortsluttes med fx en skruetrækker eller en

Tak for hjælpen. Jeg havde inden jeg stillede spørgsmålet prøvet med en
skruetrækker, men det lykkedes først efter adskillige forsøg, man skal
åbenbart ramme rimelig præcist.

MVH OLE

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-08-01 22:04

Ja og nogen gange skal man holde forbindelse i et par sek....