Hjælp et newie, er jeg bliv hacket ?
Fra : centralrock

Dato : 18-08-01 12:51

Hi folk jeg er bliv hacker eller hvad , jeg meget urolig for det, hvem er
den person?, og hvad betyder alt det der stå her?
MvH
Centralrock

Date: 18-08-01 Time: 06:32:24
Rule "Default Block NetBus Trojan" blocked (centralrock-i2,NetBus-Pro).
Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (centralrock-i2,NetBus-Pro)
Remote address,service is (66.32.19.69,21303)
Process name is "N/A"

Date: 18-08-01 Time: 06:24:13
Rule "Default Block NetBus Trojan" blocked (centralrock-i2,NetBus-Pro).
Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (centralrock-i2,NetBus-Pro)
Remote address,service is (66.32.19.69,21254)
Process name is "N/A"

Date: 18-08-01 Time: 00:02:48
Rule "Default Block NetBus Trojan" blocked (centralrock-i2,NetBus-Pro).
Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (centralrock-i2,NetBus-Pro)
Remote address,service is (165.247.228.195,21085)
Process name is "N/A"

Date: 18-08-01 Time: 10:53:48
Rule "Default Block Backdoor/SubSeven Trojan" blocked
(centralrock-i2,Backdoor-g-1). Details:
Inbound TCP connection
Local address,service is (centralrock-i2,Backdoor-g-1)
Remote address,service is (211.2.253.25,Backdoor-g-1)
Process name is "N/A"

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-08-01 14:21

centralrock wrote in <news:Tzsf7.587$Ny5.59561082@news.orangenet.dk>:

> Hi folk jeg er bliv hacker eller hvad , jeg meget urolig for det,
> hvem er den person?, og hvad betyder alt det der stå her?

Nogen har forsøgt at kontakte 2 ikke-eksisterende services på din
maskine. Ikke nogen grund til at være urolig: for det første kræves det
at du faktisk er inficeret med en af de pågældende trojans for at der
kan ske noget som helst, for det andet har din firewall smidt pakkerne
væk.

Er du ikke sikker på hvordan du skal læse din firewall log, så sæt den
til "silent logging" og lad være med at bekymre dig om indholdet.

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : centralrock

Dato : 18-08-01 14:47

Mange tak for din hjælp )))), men er der en nemt måde at lært hvad alt
det der står i min frirewall log betydet, jeg mener web site, info o.v.s jeg
er helt ny i dette her
MvH
Centralrock
Niels Callesøe <usenet.20.niels2000@spamgourmet.com> skrev i en