OS/2 og VMware
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-08-01 12:09

Jeg har en OS/2 4.0 liggende (ja, den dukkede op), som jeg synes kunne
være sjov at have i en VMware boks på en Linuxmaskine. Er der nogen der
har rodet med dét?

Jeg overvejer alligevel at købe en VMware til at udvikle Windowsting på
samme Linux, og for fuldstændighedens skyld
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-01 13:42

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Jeg har en OS/2 4.0 liggende (ja, den dukkede op), som jeg synes kunne
> være sjov at have i en VMware boks på en Linuxmaskine. Er der nogen der
> har rodet med den?

Der er vist ikke OS/2-understøttelse i VMware (i hvert fald ikke sidst
jeg undersøgte det). På et tidspunkt var der en beta-klient til OS/2,
men den er trukket tilbage.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : John Faurholt

Dato : 19-08-01 09:05

On Sat, 18 Aug 2001 12:42:14, Kim Ludvigsen <ludvig@post4.tele.dk> wrote:

> Der er vist ikke OS/2-understøttelse i VMware (i hvert fald ikke sidst
> jeg undersøgte det). På et tidspunkt var der en beta-klient til OS/2,
> men den er trukket tilbage.

Det er godtnok lidt pinligt, men kunne jeg få at vide hvad "VMware " er for
noget?

mvh John

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-08-01 09:30

John Faurholt wrote:

> Det er godtnok lidt pinligt, men kunne jeg få at vide hvad "VMware " er for
> noget?

En slags DOS-boks men som emulerer en komplet PC. Heri kan man så køre
et andet operativsystem.

Bruges fx til Windows under Linux.